Philips OneBlade a lansat alături de nicecream.fm noul stil #ShowDontTell

Philips OneBlade a lansat alături de nicecream.fm noul stil #ShowDontTell

De la apus la răsărit. Peste 1000 de oameni prezenţi. One stop: Eddie C şi nicecream.fm DJs - Heion, Emap, TCFC, live visuals şi video-mapping by Aural Eye. Acesta nu este doar un party. Acesta nu este un aparat de bărbierit obișnuit. Acesta este OneBlade - noul mod de a tunde, bărbieri şi contura barba, indiferent de lungimea firului de păr.

 

Aşa a arătat cel mai recent pool party nicecream.fm în cadul căruia a fost lansat Philips OneBlade, cel mai nou styler hibrid și revoluționar în categorie, pentru orice stil de bărbierit. Cu OneBlade, ai propriile repere de stil şi libertatea de a te exprima exact aşa cum eşti. OneBlade este despre stilul unic al fiecărui utilizator.

Cu OneBlade, nu mai ai nevoie de niciun alt aparat. Oricare ar fi stilul tău, îl poţi obtine dintr-o singură mişcare, fără ca lama să intre în contact direct cu pielea. Totul într-un design modern şi intuitiv. 200 de mişcări pe secundă ale cuţitelor din interiorul lamei. 45 de minute capacitate de utilizare. Şi multe alte informaţii pe care le găseşti pe philips.ro/OneBlade.

 

Lansat la nivel global în peste zece pieţe, noul Philips OneBlade are la bază conceptul #ShowDontTell, care îndeamnă tinerii din target să se exprime diferit, în funcţie de personalitatea şi atitudinea care le definesc stilul de viaţă. Asocierea cu comunitatea nicecream.fm a venit firesc, având în vedere profilul comun de target şi credo-ul de a se exprima liber, în afara oricăror tipare.

 

Urmând conceptul global, petrecerea de lansare Philips OneBlade alături de comunitatea nicecream.fm a avut loc pe 1 iulie, în Bucuresti, la Younivers Summer Club, şi s-a desfăşurat de la apus până la răsarit, cu activări interactive pe tot parcursul nopţii, live visuals şi video-mapping by Aural Eye, alături de un virtuoz al platanelor, Eddie C şi comunitatea de DJ nicecream.fm - Heion, Emap, TCFC.

Philips OneBlade a fost activ pe tot parcursul petrecerii pentru participanţii care au dorit să îşi contureze stilul personal la faţa locului: versatil, foarte ușor de folosit, atât sub apă, cât și pe tenul uscat, confortabil inclusiv pentru pielea sensibilă, s-a integrat perfect în stilul fiecăruia.

În România, campania de comunicare pentru lansarea Philips OneBlade a avut o comunicare 360 si a inclus componente digital şi PR, offline, activări neconvenţionale şi in-store.

Philips OneBlade este disponibil pe piaţă în magazinele de retail specializate și la retailerii online, cu prețuri începând de la 150 de lei (TVA inclus). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related