Spectacolul aurorei boreale are loc la înălțimi de peste 80 de km față de planeta noastră și poate fi privit din Norvegia, Islanda, Siberia, Alaska sau Canada, însă prin proiectul LG realizat alături de The Good Company, strălucirea intensă și jocul culorilor specifice acestui fenomen au fost admirate, pentru prima oară, de publicul din România.
Pornind de la gama de televizoare LG OLED 4K, televizoare al căror fundal perfect negru sporește intensitatea culorilor și claritatea imaginilor, analogia cu aurora boreala, fenomen al cărui joc de culori devine spectaculos pe fundalul cerului nocturn ”pitch black”, a venit cumva de la sine. Astfel, The Good Company a gândit și a dezvoltat, bazându-se pe această asemănare, campania ”Descoperă Aurora Boreală în România”.
Comunicarea proiectului a început din data data de 4 mai, iar cu ocazia ”Nopții Muzeelor”, alături de Alex Conu, astro-fotograf ale cărui proiecte au făcut înconjurul lumii, LG a organizat o expoziție foto atipică, menită să ofere publicului o experiență aproape reală de vizionare a acestui fenomen spectaculos, eveniment ce a avut loc la Arcub Gabroveni în data de 20 mai, iar fotografiile și video-urile lui Alex au fost redate cu ajutorul televizoarelor de ultimă generație LG OLED 4k.
"OLED înseamnă tehnologie la nivel de artă. Fiecare pixel al televizoarelor OLED LG este controlat, se stinge și se aprinde individual, fundalul devine perfect negru si astfel culorile redate sunt mai vii. Această tehnologie asigură fluiditatea imaginilor și condițiile ideale pentru a reda cascadele luminoase, violete sau verzi, roz sau albastre, care apar pe cerul nopții. Provocarea de a reda cât mai aproape de realitate, pe ecranele televizoarelor LG OLED aurora boreală, un fenomen spectaculos ce uimește publicul în fiecare an pe cerul nopții întunecate a fost modalitatea perfectă de a face cunoscute publicului performanțele produsului, oferind în același timp o experiență memorabilă", a declarat Ioana Cristescu (Senior Marketing manager LG România).
"Absolut întâmplător, am urmărit spectacolul aurorei boreale la început de an, în Norvegia. În momentul în care am dat startul colaborării cu LG și am discutat despre proiect, asocierea dintre Alex Conu -pe care îl urmăream din umbră- și campanie a fost firească. Astfel, am creat un context potrivit pentru a discuta despre aurora boreala în România și, poate, pentru a le oferi celor prezenți inspirația de a călători până la capătul Europei, dacă își doresc o experiență unică. Merită să vorbești despre aurora boreală și să o pui în bucket list dacă nu ai văzut-o deja. Noi am făcut primul pas cu ajutorul tehnologiei OLED.", a declarat Delia Mărgărit (Managing Partner, The GOOD Company).
"Primul proiect alături de LG s-a dovedit a fi și extrem de interesant, reușind să realizeze un echilibru între comunicarea de brand și oferirea unei experiențe care să uimească și să inspire publicul. Colaborarea cu Alex Conu a fost extrem de interesantă, este o persoană cu multe povești despre fotografie, locuri faine și experiențe de viață. Am avut șansa de a obține instant ”o așa-zisă chimie” :) între Alex și produsele LG pe care le-am lansat prin acest proiect, dat fiind faptul că este întotdeauna de dorit (și adeseori greu de obținut) să vorbim despre acele lucruri în care credem și cu care ne potrivim. Probabil acesta a fost catalizatorul acestui proiect, faptul că am crezut cu toții în potențialul produsului nou-lansat de a impresiona.”, a declarat Magda Topolică (Sr. Accound Manager, The Good Company).
Datorită tehnologiei avansate a televizoarelor LG OLED 4k, participanții au putut admira fotografiile și video-urile lui Alex Conu aproape ca și cum ar privi printr-o fereastră, dincolo de cercul polar și au aflat detalii mai puțin știute despre aurora boreală, sfaturi despre cum poate fi surprinsă și redată cât mai aproape de realitate, dar și informații despre produsele și tehnologia OLED LG. Vizitatorii expoziției, alături de invitații speciali au rămas surprinși de calitatea imaginilor și de culorile vibrante, simțind că printr-un monitor au acces la frumusețea spectaculosului fenomen.
Campania integrată ”Descoperă Aurora Boreală în România” a înglobat atât elemente de comunicare offline, cât și online, cu ajutorul sprijinului a numeroși bloggers și publicații de specialitate, dar și cu ajutorul echipei Noaptea Muzeelor și și-a făcut simțită prezența pe Facebook, publicul larg putând să-i afle toate detaliile accesând platforma lgoled.ro.
Echipele participante:
Echipa LG care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Ioana Cristescu, Senior Marketing Manager LG România, Ștefania Nicolau, Marketing Specialist LG România, Ciprian Mirea, Home Entertainment Product Specialist LG România.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formată din: Delia Margarit (Managing Partner, The GOOD Company), Magda Topolica, (Sr. Account Manager, The GOOD Company), Dan Coravu (Content Creator, The GOOD Company), Florence Luca (Director de Creatie, Digital Friday), Teodor Bradu (Creative, Digital Friday), Anita Kevorchian (Grafician, Digital Friday).