Publicis este cea mai premiată agenţie din România din cadrul ediţiei din acest an a prestigiosului festival. În plus, agenţia a reuşit performanţa de a aduce în România primul Cannes Lion din categoria Mobile.
De asemenea, pentru al doilea an consecutiv, Publicis România este desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în CEE şi locul IV la nivel modial, după agenţiile Publicis Conseil, Publicis London şi Publicis Italy.
„Plimbă Ursul”, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee şi trei nominalizări în categoriile Direct, Mobile şi Media.
Campania a mai obţinut aseară două noi trofee - „Excellence in Road Safety” şi „Jacques Barrot” - în cadrul galei „Road Safety Awards” organizate de Comisia Europeană. Aplicaţia „Plimbă Ursul” a fost exportată şi implementată în Portugalia şi Letonia.