[La cald, de la Cannes] Ruxandra Papuc (McCann Erickson Romania): Anul trecut puteai sa fi salvat planeta si nu castigai cu o campanie sociala, anul asta brandurile abia se disting din marea de sociale

[La cald, de la Cannes] Ruxandra Papuc (McCann Erickson Romania): Anul trecut puteai sa fi salvat planeta si nu castigai cu o campanie sociala, anul asta brandurile abia se disting din marea de sociale

A fost un an al schimbarilor la Cannes, spune Ruxandra Papuc, ‎Senior Creative at McCann Erickson Romania: Daca pana acum puteai sa prevezi cat de cat un trend in evolutia festivalului, de acum chiar nu mai poate face nimeni niciun prognostic. Una dintre cele mai importante schimbari a fost cea a sistemului de jurizare. Despre sansele Europei de Est la lumina reflectoarele, rezultatele McCann, campanii sociale si caldura, in randurile de mai jos:

 

Anul asta e un pic mai fierbinte decat de obicei, de la temperaturile care nu te lasa sa respiri in timpul zilei, pana la Grand Prixurile care-ti taie rasuflarea seara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related