Soferii sunt greu de impresionat. Stirile despre accidente si campaniile traditionale pentru siguranta auto nu prea mai conving pe nimeni. Asa ca aveam nevoie de o noua voce, una imposibil de ignorat.
Obiectivele campaniei
FIA (Federation Internationale de l'Automobile) si ACR vor sa atraga atentia asupra sigurantei copiilor in trafic.
Strategie. Executii
In loc sa vorbim direct cu parintii aflati la volan, i-am lasat pe copii sa le spuna cand e cazul sa incetineasca.
Plimba Ursul (Mr. Bear Driver) este un joc cu care cei mici se pot distra la drum lung. Aplicatia are o caracteristica speciala, jocul fiind conectat tot timplul la GPS si Google Maps. Atunci cand parintele de la volan depaseste limita legala de viteza, Ursul, personajul central din joc, ii atentioneaza pe copii ca masina in care se afla merge prea repede. Daca cei mici nu reusesc sa-i convinga pe cei mari sa incetineasca, Ursul impreuna cu celelalte personaje din joc devin victimele unui accident.
Astfel, copiii participa activ la siguranta intregii familii in trafic, in timp ce invata ca viteza la volan nu aduce niciodata nimic bun.
Media & canale
Website & Apps (Google Play, Apple App Store).
Rezultate
Peste 12.000 de incetiniri pe sosea.
680.000 de euro earned media.
"Plimba Ursul" a fost adaptat si implementat in Portugalia si Letonia.
Echipa
Din partea Publicis Romania:
Chief Creative Director - Jorg Riommi
Executive Creative Director - Dan Frinculescu
Art Director - Adrian (Agi) Iota
Copywriter - Mihai Costache
Digital Account Manager - Alexandra Stoica
Digital Account Executiv - Miruna Baias
Account Executive - Petronela Cosa
Client Service Director - Alexandra Murray
Performance Manager - Andrei Badeanu
Ilustrator - Adrian Iota
Agency Producer - Camelia Efrimov
Digital Production - Mihai Pocorschi
Social Media Manager - Ioana Dinu
PR Executive - Catalina Popescu
PR Director – Andreea Grigorean
Din partea Automobil Clubul Roman: Alin Drosu (Deputy Director).
Compania de productie - Studioset.