Povestea Azuga continuă într-o formă nouă, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne. Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție.
Berea bine-cunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, artizanala, iar noul ambalaj completează la nivel vizual identitatea redefinită a brandului Azuga, cu sticla în forma clasică, simbolul tradiţional al caprei negre şi alte elemente vintage.
"Relansarea Azuga Nepasteurizata a fost un proiect complex cu mare valoare emotionala pentru toate echipele implicate. Inca de la prima intalnire am simtit foarte mult entuziasm din partea Kubis si in ciuda faptului ca am lucrat constant sub presiunea termenelor stranse nu s-a facut niciodata rabat la calitate si creativitate. Suntem mandri ca am putut scrie un nou capitol din istoria acestui brand simbol de bere din Romania si increzatori ca romanii vor aprecia detaliile de design ce completeaza perfect noua reteta a berii noastre."
Bogdan Jianu (Brand Manager Ursus Breweries)
Caracterizată de sloganul „gust de viață bună”, Azuga Nepasteurizată vorbește celor cu personalități puternice și independente, cu gusturi formate, dar în același timp deschiși către nou. Celor pentru care viața nu mai este o cursă contra cronometru, ci o sumă de experiențe de calitate trăite si analizate prin filtrul propriu.
În completarea noii poziționări, identitate vizuală întărește promisiunea brandului, punând accentul pe trăsăturile sale distincte, de la culorile folosite până la logotip și elementele principale.
"Noua identitate vizuală Azuga e construită pe fundaţia deja solidă a unui brand care face parte din vieţile românilor de foarte mulţi ani. Aşa că ne-am dorit ca noul ambalaj să fie fresh, dar să rămână în acelaşi timp fidel ADN-ului Azuga. Provocarea a fost găsirea unui limbaj vizual care să faca cinste moştenirii brandului şi să dea forţă legendei Azuga, vorbind cu mândrie despre noul gust unic al berii artizanale şi onorând, în acelaşi timp, comunitatea şi zona geografică din care face parte. Acesta a fost un proiect care ne-a reconfirmat potenţialul agenţiei Kubis de a livra servicii de creaţie 360º şi care a consolidat parteneriatul foarte bun pe care îl avem cu Ursus Breweries."
Andrei Bilan (Head of Design Kubis)
"Proiectele de succes pe care le-am dezvoltat pentru diverse branduri din portofoliul Ursus Breweries au consolidat parteneriatul nostru și au adus, în timp, deschiderea către noi arii ce nu țin neapărat de digital. “Azuga” reprezintă un nou capitol din acest drum și ne bucurăm de oportunitatea de a lucra la revitalizarea acestui brand. A fost un challenge foarte frumos pentru întreaga echipă, iar acest proiect este unul de care ne vom aduce aminte cu drag peste ani."
Cristina Schițco (Group Account Director Kubis)
Echipele participante:
Kubis
Laura Nedelschi – Creative Director
Luana Roth – Strategic Planner
Andrei Bilan – Head of Design
Florin Busuioc – Art director
Ștefan Perju – Copywriter
Cristina Schițco – Group Account Director
Diana Patriche – Account Manager
Ioana Zvâc – Head of Social Media
Cosmina Țapliuc – Social Media Manager
Sebastian Popa – Lead Developer
Giovani Sarbu – Backend Developer
Dani Ivan – Frontend Developer
Silviu Antohe – Art Director
Ursus Breweries
Mihai Bârsan – Vicepreşedinte Marketing
Cristina Gherman – Global Brands Director
Bogdan Jianu – Brand Manager
Alexandra Burdulea – JuniorBrand Manager
Paul Tamaș - Global Brand Executive