Romania, premiata de 6 ori la Cannes Lions 2017

Romania, premiata de 6 ori la Cannes Lions 2017

Doua campanii romanesti si-au adjudecat ieri seara la Cannes Lions inca 4 premii, un Leu de Argint si trei Lei de Bronz, ajungand astfel la un bilant de 6 Lei obtinuti la editia cu numarul 64 a festivalului. 

Campania "Mr. Bear Driver" realizata de Publicis Romania pentru Automobil Clubul Roman a fost premiata cu Silver la categoria Media/ Public Sector si, respectiv, cu Bronze la categoria Media/ Use of Real-Time Data.  Proiectului  i s-au acordat in cadrul ceremoniei de premiere de pe 20 iunie inca doi Lei, de Bronz, la categoriile Direct/Use of Mobile si Mobile/App Games

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related