Comerțul online în România s-a dezvoltat foarte mult în ultimii 10 ani și a fost remarcabilă cererea pentru produse din zona fashion și lifestyle. De acum, magazinele care activează pe aceste piețe vor putea beneficia de serviciile primei agenții dedicată lor: Champaigns. Printre primii clienți ai acesteia sunt Sandalandala și ZorileStore, care și-au externalizat departamentul de marketing către Champaigns, cărora li se adaugă Zaza Boutique, Moja și Zonia.
"Cel mai important în comerțul online, așa cum am experimentat și văzut în piață, este să ieși în față cu ceva, să fii cunoscut, iar utilizatorii să aibă încredere în tine. Pe acești piloni a pornit și ideea Champaigns, care a venit de la sine într-o piață care se maturizează rapid. Am fost contactată în dese rânduri de prieteni și oameni din online care îmi cereau ajutorul pentru magazinele lor online. Nu reușeam să îi refuz. Cred cu tărie că puterea unei piețe e dată de performanța fiecărui jucător și îmi doream să-mi testez abilitățile în acest mediu. Astfel identificam oportunități pentru ei și îi ajutam. Acum mă bucur că o voi putea face prin această agenție lansată în premieră pentru piața din România. Țin să le mulțumesc acum pe această cale Ralucăi Gavrilescu pentru numele agenției și lui Ovidiu Sebastian Pop pentru identitatea de brand", a declarat Adelina Oprea (fondatoare Champaigns).
Toate magazinele care vor colabora cu Champaigns vor beneficia de optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței, prin analiza fiecărui canal de marketing și prin execuția strategiei, personalizată pentru fiecare magazin. Vor fi, de asemenea, stabilite și derulate campanii de brand awareness, astfel încât serviciile și produsele excelente ale magazinelor să fie cunoscute de cât mai mulți clienți.
Investiția în Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată pentru strategia de brand și branding. Odată cu lansarea pe piața din România și stabilirea primelor parteneriate, strategia pe termen lung include o extindere la nivel european și global în următorii ani. Primii pași pentru dezvoltare au fost deja stabiliți prin discuții avansate cu un proiect de cosmetice bio din Australia și cu un jucător din comerțul online din Dubai.