Doi Lei de Bronz pana acum la Cannes: pentru Publicis Romania si ACR - "Mr. Bear Driver"

Doi Lei de Bronz pana acum la Cannes: pentru Publicis Romania si ACR - "Mr. Bear Driver"

In cadrul galei de premiere de pe 20 iunie, cand s-au acordat premiile categoriilor Creative Data, Direct si Mobile, Publicis Romania a castigat doi Lei de Bronz pentru campania ACR - "Mr. Bear Driver". Juriile de la Cannes au premiat cu Bronz proiectul la categoriile Direct/Use of Mobile si Mobile/App Games.  

Campania a acumulat in total 7 shortlisturi la aceasta editie Cannes Lions, pe langa cele mentionate mai sus, fiind prezenta si pe listele scurte de la Direct/Public Sector, Mobile (Data/Insight), Mobile (Apps as a Product/Service), Media/ Use of Real-Time Data si Media/ Public Sector.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related