Doi Lei de Bronz pana acum la Cannes: pentru Publicis Romania si ACR - "Mr. Bear Driver"

Doi Lei de Bronz pana acum la Cannes: pentru Publicis Romania si ACR - "Mr. Bear Driver"

In cadrul galei de premiere de pe 20 iunie, cand s-au acordat premiile categoriilor Creative Data, Direct si Mobile, Publicis Romania a castigat doi Lei de Bronz pentru campania ACR - "Mr. Bear Driver". Juriile de la Cannes au premiat cu Bronz proiectul la categoriile Direct/Use of Mobile si Mobile/App Games.  

Campania a acumulat in total 7 shortlisturi la aceasta editie Cannes Lions, pe langa cele mentionate mai sus, fiind prezenta si pe listele scurte de la Direct/Public Sector, Mobile (Data/Insight), Mobile (Apps as a Product/Service), Media/ Use of Real-Time Data si Media/ Public Sector.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related