Golin și MullenLowe au câștigat marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards – Best Digital MIXX (acordat anual celei mai inovatoare campanii digital), pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale. Aceeași campanie a fost desemnată câștigătoare și la categoria Best Digital PR Campaign, în timp ce trofeul pentru Best Social Media Campaign le-a revenit tot agențiilor Golin și MullenLowe, pentru Electric Castle – Unofficial Partners.
"IAB MIXX Awards este despre creativitate și inovație, iar cele două campanii Golin & MullenLowe s-au detașat și la acest festival prin conceptele puternice pe care sunt construite, prin mixul de tool-uri și tactici și prin engagement-ul pe care l-au produs. Cele mai bune campanii sunt cele de care publicul își aduce aminte cu plăcere, iar cea mai mare satisfacție pentru noi este că am reușit să aducem ceva nou și memorabil pentru iubitorii de teatru și pentru fanii Electric Castle. Iar aceste rezultate sunt posibile datorită unor branduri precum BRD – Groupe Société Générale, care investesc consistent și coerent în cultură, în proiecte care aduc valoare", spune Ana Trif (Director Consumer Division, Golin, coordonatoarea celor două campanii).
"Un obiectiv îndrăzneț, aducerea oamenilor înapoi în sălile de teatru, trebuia susținut printr-o idee la fel de îndrăzneață, respectiv răsturnarea paradigmei: dacă în mod normal actorul este cel care susține un casting pentru a obține un rol, în cazul Vanilla Skype spectatorii au fost cei care trebuiau să dea o probă de casting pentru a obține locuri în sală. Chiar pe Skype", adaugă Andrei Munteanu (Group Creative Director, MullenLowe).
"Prin Casting-ul pentru spectatori am încercat să trezim interesul oamenilor pentru piesa Vanilla Skype și pentru teatru în general, oferindu-i acea tentă de exclusivitate care îi determină pe oameni să acționeze", completează Victor Oprișan (Group Creative Director, MullenLowe).
Performanța obținută aseară de Golin și MullenLowe vine la scurt timp după ce Electric Castle – Unofficial Partners și Vanilla Skype// BRD–Groupe Société Générale au fost premiate la festivalul internațional de creativitate Golden Hammer cu 2 Grand Prix-uri, 3 Gold-uri și 2 trofee Silver. De asemenea, aceleași campanii au fost apreciate și la principalele festivaluri de PR și digital din România în 2016 (Romanian PR Award, Internetics).
Premiul cel mare al festivalului IAB MIXX Awards a rămas astfel în grupul Lowe, după ce anul trecut a fost câștigat de agenția de digital Profero, pentru campania Orange My Heartbeats.