Aşa cum o vară trebuie trăită din plin, o bere nepasteurizată trebuie consumată cât mai proaspătă, la o terasă cu prietenii. Iar fiindcă această băutură vine cu un termen de valabilitate foarte scurt, SKOL şi MullenLowe au introdus termenul de prospeţime, care garantează gustul optim al berii în sezonul cald.
"SKOL Nepasteurizat aduce un plus de prospeţime pe piaţa locală, introducând cel mai scurt termen de valabilitate pentru bere, de doar 12 săptămâni. Astfel, prin această lansare, continuăm să le propunem consumatorilor români noi gusturi și senzații, iar campania de comunicare realizată de MullenLowe subliniază caracterul inovator al acestui produs, precum și importanța de a-l savura cât mai repede", spune Paul Markovits (Marketing Manager, URBB).
Pentru a pune în valoare atributul de bază al noului SKOL Nepasteurizat, MullenLowe a realizat un spot TV în care fiecare comandă se transformă într-o cursă contracronometru pentru prospețime.
"Pentru lansarea SKOL Nepasteurizat am vrut să ne concentrăm pe un mesaj simplu, ușor de înțeles de către consumatori: ‘atât de proaspătă încât…’, mesaj derivat chiar din produs. SKOL Nepasteurizat este singura bere care are curajul să vină cu un termen de prospețime de 12 săptămâni, deci poziționarea are tot sensul din lume. Iar nouă ne plac clienții curajoşi", explică Eugen Suman (Executive Creative Director, MullenLowe).
Campania se desfășoară în perioada iunie – decembrie și, pe lângă TV, mixul de canale este completat de OOH, online şi in-store.
De asemenea, agenția Golin a coordonat lansarea SKOL Nepasteurizat, într-un eveniment proaspăt, la care au participat parteneri şi angajaţi ai URBB, precum şi jurnaliști și bloggeri. De la început până la final, toţi cei prezenţi au intrat într-o lume a senzaţiilor, unde au putut simţi prospeţimea noului sortiment de bere.
Evenimentul a avut loc la Fabrica Tuborg din Pantelimon, într-un spaţiu decorat cu recipiente cu hamei şi orz, iar berea SKOL Nepasteurizat, tocmai ieşită de pe linia de producţie, stătea la loc de cinste şi aştepta să fie gustată. Conferinţa a continuat cu un tur al fabricii, unde invitaţii au putut experimenta întregul proces de producţie, de la alegerea atentă a ingredientelor, la staţia de microfiltrare şi îmbuteliere. Finalul a fost reprezentat de cel mai aşteptat moment, degustarea berii SKOL Nepasteurizat.
Echipele participante:
Echipa URBB pentru această campanie este formată din Paul Markovits (Marketing Vice President), Mihaela Necula (Marketing Manager) şi Denisa Jalba (Brand Manager).
De la MullenLowe: Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprişan (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Bianca Iancu (Senior Account Executive), Adriana Tudoran (Account Director), Gabriela Alexandrescu (Client Service Director), Eugen Suman (Executive Creative Director).
Echipa Golin: Ana Trif (Director, Consumer Division), Theodora Mirea (Senior Manager), Florin Merlă (Senior Media Associate), Irina Gonţa (Junior Media Associate), Mihai Stanciu (Senior Digital Manager), Bianca Stoica (Digital Associate).
Spotul de promovare a fost realizat cu sprijinul casei de producţie MME (Multi Media Est) şi al regizorului Asaf Kobrovsky.