Ciprian Susanu, antreprenor, trainer și digital marketer cu peste 12 ani de experiență în marketing online, preia integral agenția Dare Digital și devine astfel acționar unic al companiei. Ciprian Susanu a fondat agenția în anul 2014, în parteneriat cu grupul de agenții Frank, care deținea 50% dintre acțiuni. Începând cu primăvara acestui an, Dare Digital devine un jucător independent pe piața de agenții de marketing online din România.
Printre serviciile oferite de către Dare Digital se numără performance marketing, Social Media, Search Engine Optimization (SEO), Conversion Rate Optimization (CRO), training, support și consultanță pentru afaceri, dezvoltare web&mobile, producție video, branding și digital PR.
"Dare Digital vine cu o echipă de oameni bine ancorați în industrie și cu mulți ani de experiență. Scopul meu este să dezvolt o agenție de digital antrenată pentru performanță, care își asumă și livrează rezultate peste așteptările clienților din orice industrie, fie ei locali sau internaționali. Ne propunem ca fiecare strategie pe care o construim să pornească de la înțelegerea profundă a business-urilor cu care lucrăm, urmată de propuneri curajoase în abordare și de soluții concrete care să întoarcă investițiile partenerilor noștri", spune Ciprian Susanu.
Odată cu schimbarea în acționariat, Dare Digital vine cu o nouă identitate vizuală, care să reprezinte mai clar direcția de dezvoltare a agenției, o direcție care îmbină viziunea și pragmatismul într-o sinergie perfectă. Echipa Dare Digital a acumulat experiență vastă în domenii precum comerț electronic, finanțe și bănci, pharma&medical, asigurări, telecom, imobiliare, auto și FMCG, oferind strategii de creștere în mediul online atât pentru clienți din România, cât și pentru cei de pe piața internațională. Printre brandurile pentru care a construit și implementat strategii online complexe se numără METRO, World Class, Farmexpert, Aperol, Durex, Huawei, Garanti Bank, Divertiland, Johnnie Walker, Sport Couture.
"Întâlnirea dintre Onomatopy și Dare Digital a fost una foarte fericită. Conceptul identitar propus de noi a rezonat cu Ciprian și cu echipa sa încă de la început, iar procesul de branding a decurs foarte natural. Acum, la un an de când îi cunoaștem și lucrăm împreună, putem spune că sunt cu adevărat curajoși în a găsi mereu dozajul potrivit între pragmatism, între cifrele cu care operează marketing-ul digital și viziunea de a crește brand-uri care să inspire," declară Alina Chirvase (Brand Strategist la agenția de branding Onomatopy).