Doua campanii romanesti au fost premiate, cu o a treia aflandu-se pe shortlisturi, in cadrul acestei editii a festivalului Golden Hammer, desfasurata in perioada 31 mai - 2 iunie in Riga, Letonia. Astfel, Golin/MullenLowe Romania si Jazz Communication au inscris cele 3 proiecte recunoscute de juriul Golden Hammer, primei agentii fiindu-i acordate si doua distinctii speciale in cadrul festivalului, bazate pe punctajele obtinute din partea juriului. La aceasta editie, Golin a fost numita si Reteaua Anului 2017.
In cadrul Golden Hammer se acorda Grand Prix-uri, trofee Gold si Silver, ca mai apoi sa fie recunoscute toate campaniile shortlistate cu cate un premiu Diploma. Premiile speciale ale festivalului cuprind Creativity Case (campania cu cele mai mari punctaje obtinute la categoriile Film, Print, Outdoor, Radio, Design & Brandings, Craft & Social), Access Key (campania cu scorul cel mai mare in categoria Digital & Mobile), Communications Folder (campania cu cel mai mare punctaj obtinut la categoriile Media, Promo&Activation, Content and Entertainment, Campaigns si Direct), PR Frame (campania cu cel mai mare scor acordat in categoria PR) si Network of the year (reteaua cu cele mai multe puncte acumulate overall in festival).