Câte familii, atâtea ocazii s-o luăm razna. Deci despre ce vorbim?

Câte familii, atâtea ocazii s-o luăm razna. Deci despre ce vorbim?

Un homofob si Ion Cristoiu intra intr-o cofetarie cu actionariat 100% romanesc, business de familie traditionala. Homofobul isi comanda o savarina, Ion Cristoiu cauta sa se aseze la o masa din colt, ca sa se simta ca la biblioteca. Insa stabilimentul are forma ovoidala, ceea ce-l calca pe nervi din start.

- Auzi, Nicule, ii spuse el amicului homofob. Fii atent aici intrebare de baraj.
- Te ascult, maestre, ii raspunse homofobul in timp ce se cauta de marunt.
- Ia zi-mi tu mie: de unde a avut bani Carrefour-ul de outdoor-uri la Dristor?
Homofobul clipeste de doua ori si se scarpina fulgerator in nas. Apoi spune: 
- Ca bine zici, maestre! E incredibil, iti vine sa-ti dai oarecum demisia, si alta nu!

Dialog imaginat intr-un context haios, deci nu puneti la inima.

Profesionistii ageri de la Prodocens Media au remarcat un element satanic sub cerul senin al Bucurestiului: un vizual cu doua femei care incearca sa ne vanda aer conditionat. Carrefour-ul este posedat de DROGUL HOMOSEXUALITATII! 

 

Cand OOH-ul incepe sa fie confundat cu Ordinul Oamenilor Homofobi, chiar avem avem o problema. Noroc ca in ajutorul bunului-simt a venit, inca odata, umorul. 

Va lasam sa descoperiti singuri comentariile haioase de la postare. Aici nu-l vom aminti decat pe cel al lui Mircea Tara. Care, trebuie sa o spunem fara ocolisuri, face o greseala elementara: presupune ca ratiunea si argumentele dau roade cu oamenii astia. E bine ca incercam, ca tinem dialogul matur deschis, dar... oh, publicitar naiv!

Poate procesul creativ din spate face putin lumina in aceasta dilema:
1. aer conditionat - bate vantul
2. Daca bate vantul, atunci plete in vant
3. avem nevoie de oameni cu plete
4. barbatii nu dau bine cu plete in reclame la un retailer
5. copii, pe cat posibil evitam in reclame
6. batrani cu plete - unde ai vazut batrani cu plete?
7. deci trebuie sa fie totusi tinere, cu parul lung.
8. tinerii oricum isi fac selfieuri, iar daca sufla vantul iese o sedinta foto in toata regula.
9. clientul vrea sa pastram semnatura de campanie: cate familii atatea obiceiuri
10. atunci macar sa alegem doua femei care seamana, dar sa fie in culori diferite ca da mai bine la vizual.
11. sigur doua? nu mai bine 1? O singura femeie arata trist.
12. Dar mai multe persoane? Se aglomereaza vizualul care oricum are multe elemente in el.
13. ok. deci doua tipe, una blonda, una bruneta, aer conditionat, isi fac selfieuri cu parul in vant. funny. hai ca e o idee draguta.

Dar intrebarile existentiale pe care aceste panouri le starnesc sunt folositoare. Ne tin in priza spiritul asa cum cum rebusurile ne tin mintea. 

 

Ma rog, se poate glumi si discuta mult pe marginea acestui subiect, dar faptele raman fapte: pe pachetul de Camel se afla o camila, ceea ce este dezgustator. O dam in zoolfilie, fratilor, deci despre ce vorbim?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related