[Brief pe brief] Andrei Balan (MRM//McCann): Odata ce treci de honeymoon-ul cu un client si ajungi sa-i intelegi situatia si subtilitatile, poti chestiona (constructiv) orice brief

[Brief pe brief] Andrei Balan (MRM//McCann): Odata ce treci de honeymoon-ul cu un client si ajungi sa-i intelegi situatia si subtilitatile, poti chestiona (constructiv) orice brief

Brieful este precum fiertul unui ou: toata lumea are impresia ca-i usor de facut, insa cand a fost ultima oara cand cineva vi l-a fiert fix asa cum trebuie?  

Exact. De asta merita sa revizitam rolul briefului din cand in cand, ca sa ne amintim cu totii ce si cum ar trebui sa faca. Oameni suntem si e in natura noastra sa cautam in permanenta Claritatea. Asadar, uitati o definitie scurta si cuprinzatoare, iata o idee: "brieful este un instrument anti-haos".

Apartine lui Andrei Balan (Head of Strategy, MRM//McCann) si e numai o chestiune de timp pana baietii de la dexonline se vor sesiza si vor consfinti oficial sentinta. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related