Initiative, parte a grupului IPG Mediabrands, lansează o nouă poziționare a agenției adaptată la schimbările industriei de media globale. Astfel, rețeaua Initiative se va concentra pe crearea brandingului cultural în jurul brandurilor din portofoliu, pentru a-și ajuta clienții să se diferențieze pe piețele pe care sunt prezenți.
"Initiative este agenția care ajută brandurile să ia inițiativa în constructia brandingului cultural prin media și care își recalibrează identitatea și business-ul la viitorul pieței. Pentru a explora noile provocări și oportunități globale, plasăm în centrul activității noastre creativitatea și expertiza pentru a ne transforma într-o companie cu o viziune mult mai largă, aceea de design al comunicării. Această viziune va influența atât poziționarea, diversificarea serviciilor agenției, cât și management-ul talentelor din cadrul echipelor Initiative", afirmă Mat Baxter (Global CEO, Initiative).
"Ne propunem ca prin modul în care construim campaniile clienților noștri, acestea să fie memorabile pe termen lung. În ultima vreme se observă cum consumatorii adoptă tot mai multe metode de a respinge sau omite mesajele publicitare. Publicitatea de brand pe care se concentrau agențiile de media în trecut nu mai este suficientă pentru obiectivele clienților, astfel că trecerea către brandingul cultural este o schimbare necesară și naturală în special pentru o agenție de media dinamică precum Initiative", adaugă Alexandra Olteanu (Managing Director, Initiative România).
Valorile pe care este construită în prezent identitatea agenției Initiative sunt: abordare curajoasă a contextului media, creativitate și construcție excepțională, extrem de mult dinamism și flexibilitate, dar și execuție perfectă a campaniilor media.