YHoloSpace revolutioneaza in-store marketing-ul. Un nou pariu cu tehnologia marca Perceptum

YHoloSpace revolutioneaza in-store marketing-ul. Un nou pariu cu tehnologia marca Perceptum

Romanii sunt indragostiti de noile tehnologii, iar marketing-ul experiential prinde puteri nebanuite atunci cand reuseste sa imbine experienta consumatorilor cu activarile hi-tech si interactiunea directa intre oameni si branduri cu fascinatia realitatii virtuale.

Agentia Peceptum continua sa parieze pe tehnologii exclusive, de ultima generatie, in campaniile pe care le desfasoara pentru clientii din industrii diverse, de la sectorul FMCG pana la sectorul de sanatate, auto, sau de constructii.

Primul device de marketing hi-tech adus in Romania de Perceptum in urma cu 3 ani a fost DreamOC, display-ul holografic de produs, cu posibilitate de interactiune prin senzor kinect, devenit intre timp vedeta multor evenimente, standuri in targuri si expozitii, sau campanii de in-store marketing. A urmat Gravity Lifter, display-ul care sfideaza gravitatia, de asemenea punctul central de atractie al unora dintre cele mai importante evenimente si campanii de marketing experiential concepute si organizate de Perceptum.

Rezultatele obtinute pana acum prin integrarea instrumentelor hi-tech de ultima generatie, ROI eficient si rapid, retentie la raft, cresterea semnificativa a vanzarilor in-store, generare de leaduri si viralizarea mesajelor de brand transmise, duc pariul cu tehnologia mai departe. Iar cel mai recent device de marketing adus de Perceptum in exclusivitate in Romania, se numeste YHoloSpace.

Display-ul este customizabil 100% si duce experienta holografica mai departe, catre gamification, avand optiunea de a oferi publicului posibilitatea de a interactiona cu brandul sau produsul prin jocuri holografice antrenante si provocatoare, cu optiune de share in Social Media. Dispay-ul este compact, perfect atat pentru rafturile de produs in activarile in-store, cat si pentru targuri, expozitii sau lansari.

"Perceptum aduce YHoloSpace in Romania nu de dragul tehnologiei in sine, ci in primul rand pentru pentru potentialul acestui device de a fi integrat in campanii multi-channel, de a viraliza mesajele de brand din off-line in online, de a reflecta inovatia, noutatea, originalitatea produselor promovate cu ajutorul acestui device. Ca si in cazul DreamOC, GravityLifter, sau al celorlalte tehnologii Perceptum, precum video-mapping-ul imersiv sau realitatea augumentata, prin YHoloSpace oferim clientilor si partenerilor nostri, nu doar un device in premiera, ci concepte unice de promovare care garanteaza un impact maxim al campaniilor de marketing", spune Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum).

Cu un design elegant, futurist si usurinta in utilizare, YHoloSpace poate deveni punctul maxim de interes in cadrul congreselor, simpozioanelor sau intalnirilor de business, pentru prezentari cu adevarat memorabile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related