Desi iCEEfest a pornit ca un eveniment dedicat celor care isi duc luptele de luni pana vineri (si, uneori, in weekend) in marcomm si e-commerce, a ajuns sa aduca pe scenele sale speakeri cu experiente notabile in domenii precum investitiile, antreprenoriatul, medicina, zona financiar-bancara, arhitectura si altele, unde tech-ul si digital-ul aduc cu sine perspective si moduri noi de lucru. Asta ar fi si unul dintre motivele pentru care Dragos Stanca (Managing Partner, ThinkDigital) spune ca, la 5 ani de la infiintarea festivalului, conceptul acestuia se apropie de maturitate. In 2017, la iCEEfest isi fac aparitia 12 streamuri de content, intre care si noile Smart Homes sau Fin Tech, care contureaza tot mai clar calitatea de propovaduitor a festivalului, anume cu mesajul: "nu va fie frica de tehnologie, are ganduri pasnice si nu va distruge nici omul, nici business-ul lui".
iCEEfest 2017. Dragos Stanca: "Am evoluat de la un eveniment dedicat cu precadere zonei de advertising spre un concept care abordeaza impactul digitalului si tehnologiei in domenii de business diverse"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: