[Brief pe brief] Razvan Vasiloiu (The Syndicate): Brieful intern trebuie sa vorbeasca mult mai mult despre viata oamenilor, despre temerile lor

[Brief pe brief] Razvan Vasiloiu (The Syndicate): Brieful intern trebuie sa vorbeasca mult mai mult despre viata oamenilor, despre temerile lor

Care sunt situatiile in care pui brieful sub semnul intrebarii si-l intorci pe toate partile inainte sa zici "da, domle, e ok"? Raspunsul lui Razvan Vasiloiu (Strategic Planner & co-owner, The Syndicate): toate. Mereu, vorba corporatistilor, challengiuesti brieful de nu se vede, "pana ii e clar si clientului de ce a scris informatia respectiva sau de ce nu apare alta relevanta".

Printre cliseele care-si fac loc intr-un brief este cel legat de descrierea demografica a targetului. Adica varsta celui caruia te adresezei, cati bani face dumnealui pe luna si asa mai departe. Sunt si altele clisee, mai mult sau mai putin agasante, dar se pare ca asta este la categoria "exasperare".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related