OPTIblu, principalul retailer de optica medicala din Romania, da startul unei campanii de comunicare TV prin care isi propune sa evidentieze cum alegerea ramei de vedere potrivite joaca rolul principal in definirea si conturarea identitatii purtatorului.
Atunci cand vorbim de ochelari de vedere, decizia de cumparare este una complexa, perceputa deseori ca fiind anevoioasa pentru client. O experienta placuta si memorabila este direct influentata, printre altele, de diversitatea ofertei, organizarea corecta a produselor, merchandising atractiv si nu in ultimul rand de personal prompt si competent.
“Toti clientii se asteapta ca vederea lor va fi asigurata garantat dupa ce isi fac reteta de lentile, iar pentru asta competentele personalului nostru medical sunt esentiale. Alegerea ramelor potrivite este, insa, etapa decizionala in care criteriile principale de selectie sunt pur estetice si functionale. Stilul de viata, mediul de lucru, forma fetei, culoarea parului sau a ochilor, destinatia de calatorie sunt printre factorii care ne ghideaza in recomandarea celui mai bun produs.
Prin comunicarea activa cu fiecare client si interesul pentru nevoile sale construim relatii de durata. Ramele reprezinta componenta fashion care, in asociere cu lentilele pentru corectie si tratamentele personalizate aplicate dupa preferinte, intregesc solutia clientului. Produsul final este mai mult decat un dispozitiv medical care ajuta la corectarea vederii. Este un produs complet care te ajuta sa vezi bine, iti imbunatateste vizibil aspectul si iti ofera mai multa increderea in tine.
OPTIblu este despre a vedea mai bine lumea din jurul tau, despre alegeri indraznete care te definesc. Prin campania Efectul OPTIblu lansam o provocare si totodata promisiuna ca avem resursele sa-i facem pe oameni sa vada si sa arate mai bine“, declara Oana Lazar, Director Marketing OPTIblu (Optical Network).
Campania “Efectul OPTIblu” a fost realizata in colaborare cu agentia de publicitate Headvertising, conceptul creativ avand la baza ideea unui test de 10 secunde cu ajutorul unor personaje cu fizionomii si varste diferite, facand trecerea de la o imagine comuna la una care sa intoarca toate privirile, moderna si cu atitudine.
“Prea multa vreme ochelarii de vedere au fost ceva “cvasi-medical”, un fel de verisor mult mai cunoscut si mai raspandit al aparatului dentar. Si nu intamplator locul de unde ii cumparai se chema “optica medicala”. Dar suntem in secolul XXI si lucrul asta trebuie sa se schimbe - pentru ca ochelarii sunt intr-o mare masura o chestiune de stil si de exprimare personala. Ochelarii tin de fashion-design; da, te ajuta sa vezi mai bine dar te ajuta sa si arati mai bine.
La o adica, sunt fix ca pantofii sau ca blugii. Asa ca de ce sa nu iti gasesti o pereche mai potrivita si mai frumoasa decat ai acum? Nu doar tu ii poti vedea mai bine pe ceilalti, ci si ceilalti te pot vedea mai bine pe tine. Si ma bucur ca OPTIblu a fost compania care a avut curaj sa-si dea jos halatul alb si sa inceapa sa reinventeze o categorie ramasa inghetata in timp, candva in anii ’90.” sustine Serban Alexandrescu (managing partner Headvertising).
Difuzarea campaniei “Efectul OPTIblu” este sustinuta de mix de media diversificat, constand intr-o selectie de statii TV cu acoperire nationala, sali de cinema din marile centre comerciale din Bucuresti si in principalele canale online.