[Brief pe brief] Adi Hincu (Kaleidoscope Proximity): Daca incepi sa incrucisezi canale digitale cu ATL-isme si BTL-isme, lipsa unui brief intern brici e sinucidere curata

[Brief pe brief] Adi Hincu (Kaleidoscope Proximity): Daca incepi sa incrucisezi canale digitale cu ATL-isme si BTL-isme, lipsa unui brief intern brici e sinucidere curata

Daca ar trebui sa clasificam briefurile, cel mai important criteriu ar lua forma unei intrebari: cat de mult te ajuta, de fapt, brieful ala? Este rationamentul lui Adrian Hincu (Managing Director, Kaleidoscope Proximity). Rolul briefului este sa simplifice lucrurile; insa, nu de putine ori, evenimentele stau taman invers prin agentii. Nici clientii nu-s scutiti de dramele lor pe acest subiect. 

Iar clasificarea pe care Adi ne-o face in continuare, in functie de utilitatea acestui document mult-hulit, mult-stimat si mult-discutat, presupune 5 feluri de brief: brieful legendar, cel decent, brieful "catuse","fantoma" si brieful "propozitie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related