Ia un Branea, ca-l am dublura, si da-mi un Kitra, vrei?

Ia un Branea, ca-l am dublura, si da-mi un Kitra, vrei?

”Mai intai petrecerea si apoi productia”. Promo mai bun decat asta nici ca se putea face. Aproape ca nici nu mai conteaza cine a spus-o si despre ce produs este vorba. Dar haideti sa va dam toate informatiile, ca asa e frumos. Vorbele ii apartin lui Nicu Duta (aka Kitra), iar productia se refera la bratarile one-time wear din cadrul proiectului sau, JustABand (JAB).

Kitra si Daniel Dobrin, prieten si tovaras de bere, au urnit proiectul la doi ani dupa ce le-a venit ideea. Astfel, artisti romani de toate stilurile isi pun arta pe bratari avand ca suport hartia de tip Tyvek. Ideea e ca tot mai multa lume sa aiba acces usor la arta oamenilor talentati. Si mai usor decat sa-ti pui bratara la mana nu e nimic.

Am ales acest suport pentru ca vrem sa fie accesibile, sa poti sa iti iei multe, sa le schimbi mereu, sa le colectionezi apoi ca pe surprizele de la guma Turbo.

Kitra si proiectelul sau se afla zilele acstea pe la Romanian Design Week si la Art Safari. Mergeti sa le faceti o vizita sau, daca nu aveti vreme, cititi tot interviul mai jos.

 

"Hai sa facem"

Acum cativa ani, Dobrin, un prieten, mi-a aruncat ideea asta la o bere - “n-ar fi tari niste bratari simple din hartie de care sa nu te plictisesti niciodata pentru ca le schimbi mereu?”

S-a potrivit la fix cu ideea mea de a face arta accesibila, care sa ajunga la cat mai multi oameni. Eu in perioada respectiva faceam jucarii urbane, pin-uri, mobilier – adica experimentam variante de a aduce arta in cotidian.

Sunt doi ani de cand am stabilit impreuna ca “Da, e tare! Hai sa facem!”, doar ca au tot fost proiecte, clienti pe graba, serviciu, expozitii, nunti si am tot amanat.  

 

Bratarile

Chiar daca este hartie nu inseamna ca nu este trainica. Materialul este Tyvek, rezistent la apa si la rupere. Este fix ca o bratara de la club, ati vazut cat de greu se rupe uneori (sau daca nu, puteti sa le vedeti acum mai de aproape, la Romanian Design Week).

Am ales acest suport pentru ca vrem sa fie accesibile, sa poti sa iti iei multe, sa le schimbi mereu, sa le colectionezi apoi ca pe surprizele de la guma Turbo, sa fie cat mai simple, sa conteze mai mult artistul si lucrarea lui si mai putin materialul pe care se exprima.

 

Artistii

Paula Rusu, Orgnik Studio, Matei Branea, Rawpixel, Andrei Robu, Paul Dersidan, Saddo, Pren, Sorina Vazelina.

La inceput, am vorbit cu artisti care-mi sunt prieteni si am primit sprijinul lor si le multumesc pentru asta. Pe viitor ne dorim sa se implice cat mai multi artisti, chiar daca nu ii cunosc personal, din toata lumea. Asa ca cine doreste poate sa ne scrie pe Facebook.

Creatiile semnate de artisti sunt facute special pentru acest proiect, dar cand tema este “un stripe din arta ta” normal ca vor avea elemente din lucrarile lor.

 

Productia

Aici mai avem de lucru. Chiar cautam un producator ok. Pot sa dau un anunt?

Cautam tipografie care poate sa printeze perfect pe tyvek, cu cele mai mici costuri, si care se descurca cu sute (sau chiar mii) de designuri diferite. Multumesc!

 

Distributia

Inca nu am ajuns aici, dar pot sa va spun cum ne-am imaginat ca o sa fie. Cred ca este un produs pe care il cumperi din impuls - cand il vezi si costa putin si e acolo, la casa, cand esti cu maruntul in mana.

Asa ca urmeaza sa ne gandim la un packaging si un mic stand cu foarte multe bratari din care sa iti iei si sa iti faci pachetelul tau cu modelele preferate. O sa existe si varianta online pentru ca bratarile astea intra foarte usor intr-un plic si poti sa le trimiti peste tot pastrand un cost redus.

 

Ce urmeaza pentru JAB?

Urmatorul pas este o petrecere de lansare. Mai intai petrecerea; si apoi rezolvam si cu productia.

Si acolo o sa ne intalnim cu artistii si impreuna o sa stabilim urmatorul pas, si urmatorul pas, pana cand o sa devina un super trend treaba asta cu bratari de hartie facute de artisti.

Le multumim celor care au dat like si care sustin acest proiect. O sa incercam sa nu ii dezamagim. Probabil ca o sa vedeti cum crestem, cum apar artisti noi si modele noi. Oricum continutul o sa fie in zona de arta, pentru ca vrem, la randul nostru, sa promovam toti artistii implicati in treaba asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related