Praktiker si Infinit dau startul primaverii cu activari digitale si premii originale

Praktiker si Infinit dau startul primaverii cu activari digitale si premii originale

"Cand se incalzeste afara, stii ca urmeaza brief-urile alea cu pantaloni scurti. Soarele si caldura au devenit un fel de revelion de vara pentru multi, dar tot e bine sa mai intrebi in stanga si in dreapta, sa vezi daca ce faci tu e agasant sau asteptat cu bratele deschise. Cliseu vs Traditie. De la Praktiker, cuvintele cheie au fost „gratar” si „Pegas”, deci n-aveam cum sa ratam."
Luca Costea (Copywriter Infinit Agency)

Cum legi o campanie care se numeste "Unele lucruri chiar merita schimbate" de ceva ce romanii iubesc? In niciun caz nu le dai lumea peste cap. Am gasit un adevar din lumea grataragiilor si am inceput un plan de atac: sa modernizam pas cu pas uneltele de la gratar care sunt in continuare destul de rudimentare, sa-i dotam pe grataragii cu un gratar nou si apoi cu trusa cu care sa se laude la fiecare prieten in parte. De partea cealalta, in activarea Pegas, ni s-a dovedit inca o data ca romanul s-a nascut poet. Sau vocalist, daca a scris cu vocea Mirabelei in cap.

 

"Am ales sa ne luam putin in ras, in sensul cel mai bun. De la ode dedicate partenerului si pana la povestile de la gratar care nu se scriu asa nici la Hollywood. Pe asta am mizat, pe originalitatea romanilor. Noi doar am aprins fitilul si i-am pus pe jar cu cateva premii care vin la fix. Credem ca astea sunt motivele pentru care activarile au performat atat de bine."
Ana Dumitrescu (Account Manager, Infinit)

"Online-ul este un mediu dinamic prin definitie si bineinteles unul din canalele principale ale comunicarii Praktiker mai ales acum, cand ne indreptam spre Omni Channel. Alaturi de Infinit, agentia noastra de digital, experimentarea in acest mediu este la ordinea zilei, iar ideile originale nu intarzie sa aduca rezultate. De asemenea, online-ul este si cel ce ne tine cel mai aproape de clientii nostri, ascultandu-i si oferindu-le servicii cat mai aproape de ceea ce isi doresc."
Mirela Ochiana (Marketing Manager, Praktiker)

 

Dincolo de cifre, cel mai important e ca oamenii s-au distrat si asta s-a simtit imediat din comentarii. N-a fost un mecanism prin care doar sa apesi pe un buton, risti sa pierzi o poveste de dragul simplificarii. Important este sa-i dai consumatorului creditul pe care il merita. Sa nu tratezi problema ca pe un „ii punem sa faca...”, ci „sa-i lasam pe ei sa ne spuna”.

 

Echipele participante:

Din partea Praktiker: Mirela Ochiana – Marketing Manager, Ana-Maria Tofan – Marketing Specialist

Din partea Infinit Agency: Bogdan Moraru – Creative Director, Alexandru Lazareanu – Senior Art Director, Luca Costea – Copywriter, Roxana Jitaru – Web Designer, Casiana Horobeanu – Social Media Specialist, Claudiu Catana – Digital Advertising Specialist, Iris Gologan – Digital Strategist, Beatrice Stroilescu – Head of Development, Vali Dumitru – Group CTO, Cristian Constantin – Front-end Developer, Bogdan Jianu – Back-end Developer, Remus Mihai – Content Editor, Andreea Andrei – Project Manager, Ana Dumitrescu – Account Manager, Irina Bozeanu – Account Executive.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related