Ad-Hoc - Unicredit

In fata unei filiale Unicredit un tanar se asaza pe o banca. Isi scoate ziarul sa-l citeasca, isi aseaza lucrurile langa el si, la toate activitatile sale, banca se modifica in functie de nevoile tanarului: apare un fel de cotiera de care poate sa se sprijine, un spatar de care sa se rezeme, ba chiar se si face mai mare cand vine o tanara sa se aseze langa el. Spotul se termina cu un slogan simplu: Unicredit-Banca adaptabila. Iata ce pareri a starnit acest clip:

A. Interesant. Nu sunt entuziasmata, insa imi place ideea. Destul de sobra pentru a fi la o banca, destul de amuzanta pentru ma face sa zambesc si cu destul substrat ca sa stiu ce imi ofera.

C. E draguta. Si are legatura cu ce vor ei sa zica. Mie imi place, desi nu pot sa zic ca m-a lasat cu gura cascata.

D. Interesanta… paralela e chair reusita. Imi place ca sugestia e clara, simpla si de efect. Mai rar intalnita dealtfel…

G. Super.. ma face sa ma simt bine.. imi place cum "cresc" alea de lemn… Imi vine sa merg acum sa ma interesez ce-i asa de "adaptabil" la Unicreditu' asta.

I. Pot spune ca imi place pentru ca e ingenioasa, foarte sugestiva si reuseste cu adevarat sa creeze senzatia de confort, relaxare etc..

J. Idee super si realizarea (filmarea) OK. Iti transmite exact mesajul, nu lasa loc la interpretari. O banca adaptabila, flexibila la orice nevoie a clientului si mai mult cred, adaptabila la orice tip de client. Daca mergi la Unicredit nu va exista cerere care sa nu-ti fie inteleasa si realizata (in limitele ........). Conceptul cred ca loveste in rigiditatea bancilor gen BCR (de stat).

M. Imi place ideea de "adaptabilitate" si modul cum e realizata. Daca si banca ar fi la fel...

N. Reclama draguta, slaba informatie… Nu ma convinge.

Q. E ceva nou. Scurt si la obiect. Si sugestiva!

R. Interesanta… imi pace modul cum "se dezvolta" banca. E ok in raport cu sloganul.

S. Mare lucru nu prea zice... Nu ma misca in nici un fel. Abia mi-am adus aminte de ea.

T. Imi place. E simpla si totusi transmite multe. Cand am vazut-o, inainte sa apara sloganul, ma gandeam "aaa, trebuie sa fie ceva cu adaptabil". Deci isi atinge scopul.

W. In mare mi-a placut , mi-a placut imaginatia celui care a facut chestia cu ajustarea ..... o chestie noua la o reclama, cel putin la noi.

X. Mdaa…. Merge… ideea e buna. Nici reclama in sine nu e rea... dar nici nu ma misca profund. E neutra.

Dupa multe reclame de neinteles la diferite banci, se pare ca Unicredit a reusit sa sensibilizeze ochiul si mintea privitorului. Ideii bune i s-a dat si o forma pe masura si rezultatul se vede cu ochiul liber. Ne aflam in fata unei reclame altfel. O idee simpla, dar care pune "mecanismele" in functiune. Nu e nimic amuzant in continut si totusi te lasa cu zambetul pe buze. Un slogan care, in ciuda faptului ca nu face decat sa verbalizeze ideea, nu este pleonastic. Defineste banca Unicredit foarte eficient: genul proxim este banca (in sensul de institutie comerciala) si diferenta specifica este "adaptabilitatea". Jocul de omonime cu determinantul care se potiveste ambelor cuvinte creeaza imaginea dorita in mintea privitorului. Pana si segmentul consumatorilor care nu sunt dispusi sa faca un efort imaginativ in pauza de publicitate considera spotul cel mult "neutru".
In sfarsit... o pata de culoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related