Românii au fotbalul în ADN: chiar dacă rezultatele echipelor românești nu mai scot oamenii în stradă ca pe vremuri, dragostea lor pentru fotbal a rămas aceeași, iar asta se vede în pasiunea pe care o pun atunci când intră pe suprafața de joc. De la miuța din spatele blocului de altădată, la terenul închiriat cu parcare și vestiar de azi, fotbalul se joacă la fel – cu sufletul.
Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet este un eveniment pentru amatori dedicat iubitorilor fotbalului din București. Participarea la eveniment este deschisă tuturor doritorilor cu vârsta de peste 18 ani, indiferent de aptitudinile tehnice sau de calitățile fizice ale acestora. Prilej de socializare prin sport și de afirmare a talentelor de mâine, Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by Netbet se desfășoară după regula clasică a fotbalului în cartier: partidele au o durată maximă de 10 minute și se încheie când una din echipe atinge pragul de 2 goluri marcate.
Calificările au loc în fiecare sector în parte, marea finală urmând să se desfășoare în weekendul 10-11 iunie în Parcul Crângași. Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet oferă câștigătorilor importante premii în bani si produse de la sponsori, echipa ocupantă a locului I urmând să fie recompensată cu suma de 2.500 de euro.
PROGRAMUL CALIFICĂRILOR
20 MAI – meciuri de calificări pentru SECTOR 6, în Parcul Crângași
21 MAI - meciuri de calificări pentru SECTOR 4, în Parcul Tineretului
26 MAI - meciuri de calificări pentru SECTOR 2, în Complex Pescariu
27 MAI - meciuri de calificări pentru SECTOR 3, în Parcul IOR
3 IUNIE - meciuri de calificări pentru SECTOR 5, la Școala gimnazială Constantin Brâncuși
4 IUNIE - meciuri de calificări pentru SECTOR 1, la Colegiul Național Grigore Moisil
10-11 IUNIE – MAREA FINALĂ, Parcul Crângași
PREMII
Locul I - 2500 euro
Locul II - 1500 euro
Locul III - 1000 euro
Locul IV - 500 euro
Cel mai bun jucător – 100 euro
Golgeterul turneului – 100 euro
Cel mai bun portar – 100 euro
Premiul pentru fair play – 200 euro
Premii suplimentare – bilete la meciurile Echipei Naționale de fotbal, echipamente Joma
"Ne dorim să construim un fenomen. Să joci într-o arenă cu suporteri, să simți presiunea echipei, dar și a publicului, să ai toți ochii pe tine când execuți o lovitură liberă, asta este ceea ce ne dorim să oferim participanților: bucuria de a juca într-o atmosferă de sărbătoare", este de părere Nana Falemi (initiator al proiectului).
"Reprezint cu mândrie autoritatea locală, partener strategic în această cupă între bucureștenii pasionați de fotbal și de mișcare în aer liber. Deschidem curțile școlilor, deschidem terenurile pentru competițiile între vecini, între cartiere și vă promit că Marea Finală din Parcul Crângași va fi una spectaculoasă”, a declarat Gabriel Mutu (Primar al Sectorului 6, partener strategic al proiectului).
"Pentru mulți dintre noi, cei care iubim acest sport, fotbalul a început în spatele blocului sau în curtea școlii, jucând alături de prietenii din cartier. Fotbalul e un fenomen social și asemenea competiții sunt mereu binevenite. Suntem bucuroși că suntem parteneri la această competiție, o întrecere în care rivalitatea dintre cartiere se va transpune pe terenul de joc într-un cadru fairplay.", declara Ciprian Paraschiv (Director Dezvoltare FRF).
"Suntem încântați să fim parteneri în acțiuni precum Cupa InterCartiere. Numărul mare de terenuri sintetice de fotbal răspândite în capitală recomandă de mult timp o astfel de acțiune la nivelul Bucureștiului. Participarea gratuită alături de prieteni unde talentul și spiritul de echipă va decide câștigătorii nu poate avea decât un efect pozitiv pentru Bucureșteni. Cu siguranță vom vedea în viitor Cupa InterCartiere dezvoltată și la nivel național în celelalte mari orașe ale României.", declară Horia Valuch (COO al NetBet România).
Godmother este o agenție de publicitate specializată în organizarea de evenimente, cu o experiență de peste 18 ani și cu o echipă formată din 30 membri.
"Gestionăm multi clienți corporate și suntem mereu în căutare de oportunități prin care să creștem gradul de engagement între companii și consumatori. Pentru noi, să gestionăm acest proiect împreună cu Nana Falemi a fost o provocare și deopotrivă o plăcere. Suntem convinși că acest gen de inițiativă este foarte util atât pentru branduri, care ajung în contact direct cu iubitorii de sport, cât și pentru consumatori, care au la dispoziție toate elementele necesare unei experiențe unice”, a declarat Valentin Vacarus (Managing Director Godmother, agenția organizatoare a evenimentului).
Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by Netbet se bucură de susținerea unor importanți vectori de imagine din lumea fotbalului românesc, jucătorii de națională Jean Vlădoiu și Miodrag Belodedici.
Partenerul oficial: Federația Română de Fotbal
Sponsor principal: NetBet
Parteneri strategici: Primăria Sectorului 6
Eveniment realizat cu susținerea: Centrul Cultural European, Împreună suntem fotbal
Sponsorul tehnic: Joma România
Parteneri media: Sport.ro, Times New Roman, Sport Total FM, Kamikaze, Kooperativa 2.0, Ziarul Ring