Max Stossel: Lumea digitală are nevoie disperată de oameni care să se gândească la umanitate înaintea profitului

Max Stossel: Lumea digitală are nevoie disperată de oameni care să se gândească la umanitate înaintea profitului

Max Stossel și-a făcut primul cont în social media la 17 ani, pe Facebook. Între timp, a devenit strateg media și a lucrat pentru Budweiser, Dove și alte branduri din Fortune 100. În prezent, este poet, cineast și activist, unul din liderii Time Well Spent, o mișcare care încearcă să acordeze tehnologia la umanitate.  

Despre toate aceste chipuri schimbătoare ale lumii digitale, pe care le-a putut observa îndeaproape, va vorbi și la festivalul Unfinished, care are loc între 25 și 28 mai, și care are ca temă, anul acesta, Creativity meets Humanity. (Despre felul în care realizatorii festivalului încearcă să scoată creativitatea din turnul de fildeș, am scris aici).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related