[Emigrati in digital] Diana Duca (Interactions): Digitalul imi parea o reflectie usor distorsionata a realitatii, acum lumea imi pare o reflectie usor distorsionata a digitalului

[Emigrati in digital] Diana Duca (Interactions): Digitalul imi parea o reflectie usor distorsionata a realitatii, acum lumea imi pare o reflectie usor distorsionata a digitalului

Diana Duca, Copywriter Interactions, a inceput intr-o agentie full-service si apoi a facut trecerea la digital. Noul mediu a schimbat-o asa: a facut-o mai alerta in reactii si a contagiat-o cu boala internautului, FOMO.

De altfel, viteza este si cel mai important lucru de care trebuie sa tii seama in digital: pe de o parte te tine in linia intai in interactiunea cu targetul, pe de alta parte, orice greseala se poate transforma in cateva secunde in gafe monumentale. 

De ce credea, la inceput, ca digitalul poate fi ATL, iar acum nu mai este de aceeasi parere, explica Diana in textul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related