Pufuleții Gusto sunt făcuți să fie mâncați, nu apreciați pentru copy

Pufuleții Gusto sunt făcuți să fie mâncați, nu apreciați pentru copy

Ce avem aici este un caz clasic de ”mai sa fie, Ilie Nastase a scris asta?”. E cu atat mai rau cu cat tuturor ne plac pufuletii. Pufuletii sunt unul din snack-urile alea pe care le iubim, dar fara sa intelegem de ce. E un mister. Mamaliga sarata, branduita prost, care nici prea sanatoasa nu e. Si totusi, lasam pufuletii sa ni se topeasca in gura de fiecare data cand avem ocazia. 

Dar de data asta avem ocazia sa ne miram. Cum adica, domnule Gusto, femeile sunt facute pentru a fi iubite, nu intelese? Doar pentru ca marketerii de acolo nu pricep femeile nu inseamna ca si noi, restul, suntem la fel de lipsiti de cultura. Si cum sa pui un ”bla-bla” iesind din gura unei femei? Ca ce chestie?

 

Inca o intrebare, cu voia dumneavoastra. De ce este un caine acolo, indragostit de o femeie?!

Aventurile astea ale lui Gusto nasc multe semne de intrebare. Mai ales ca nu e la prima isprava ciudata. Anul trecut, la episodul 342, a confundat Scufta Rosie cu Punguta cu doi bani, iata:

In loc de concluzie, un mesaj pe care speram sa-l inteleaga si baietii care fac treaba pentru Gusto: bla bla bla blablabla, pentru ca bla bla BLA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related