În lumea tehnologiei, un lucru e clar: sky is the limit. Iar pentru românii deja obișnuiți să folosească dispozitive smart în viața lor, cât și pentru tech aficionados, Bucharest Technology Week este locul perfect pentru a afla despre noile tehnologii revoluționare care ne ușurează viața și oferă industriei un puternic atu în sfera experienței digitale.
Timp de o săptămână, Bucureștiul devine capitala tehnologiei, unde câteva sute de gadgeturi inteligente, dispozitive uber-cool, mașini electrice sau device-uri inovative urmează să fie expuse în cadrul celei de-a doua ediții Bucharest Technology Week.
Salvați evenimentul în calendar, pregătiți-vă bateriile externe și selfie stick-urile pentru că, în săptămâna 22-28 mai, la Hotel Athenee Hilton, iar apoi în Piața George Enescu din capitală, publicul pasionat de tehnologie va avea multe de văzut și de fotografiat! Printre primele inovațiile tehnologice anunțate la #btechweek se numără mașina electrică cu autonomie de 400 km NEDC, sisteme wireless pentru case inteligente și cel mai accesibil braț robotic creat vreodată pentru birou, precum și drone, roboți sau gadgeturi portabile.
Cu o lună înainte de eveniment, peste 40 de companii românești și străine au confirmat prezența, iar evenimentul așteaptă în jur de 15.000 de fani tech să îi treacă porțile. Printre companiile care deschid lista participanților se numără Endava, Air Motion, Luxoft, Team Extension, METRO SYSTEMS, Philips, Air Motion și Acer.
Pentru că Bucharest Technology Week este spațiul perfect de conectare a publicului cu tehnologia, Bright, una dintre agențiile fundamental digitale din România se regăsește, începând cu acest an, printre prietenii susținători ai proiectului. Astfel, cea de-a doua ediție #btechweek poziționează agenția ca partener digital al evenimentului.
Colaborarea dintre Universum si Bright a demarat cu succes în acest an, agenția devenind partenerul digital al evenimentelor Bucharest Technology Week, Imobiliarium și Internet&Mobile World pentru 2017.
"Valorile după care ne ghidăm în tot ceea ce dezvoltăm, pasiunea pentru ceea ce facem, încrederea în echipă, proiectele și parteneriatele pe care le construim și evoluția continuă – sunt calităti care potențează creativitatea și revoluția în domeniile tehnologiei și marketingului. Astfel că asocierea cu prietenii de la Universum a venit natural și se ancorează puternic în convingerea noastră comună ca inovația și comunicarea digitală au puterea de a genera valoare adaugată și schimbări în bine în jurul nostru, în societate, în lume." spune Ioana Barbu (Marketing Director & Managing Partner BRIGHT Agency).
"Ne-am dorit un partener digital care să înțeleagă bine piața evenimentelor și să fie totodată pasionat, ca și noi, de tehnologie. Am găsit în prietenii de la Bright un partener de nădejde, cu care reușim să ne sincronizăm din toate punctele de vedere. E important pentru noi ca ambele părți să creadă în transformarea digitală prin care Bucureștiul și România trebuie să treacă, precum să fie și un liant între tehnologie și consumatorul final", a povestit Cătălina Manea (Project Manager Bucharest Technology Week).
Pentru a putea descoperi și testa toate produsele expuse în cadrul Bucharest Techonology Week 2017, vizitatorii au acces gratuit dacă se înregistrează pe techweek.ro. Iar toate informațiile despre eveniment sunt disponibile pe pagina de Facebook dar și pe site.