AFI Ploiești lansează campania #oamenicanoi

AFI Ploiești lansează campania #oamenicanoi

AFI Ploiești lansează campania de imagine #oamenicanoi, prin care dorește să ajungă mai aproape de nevoile ploieștenilor, evidențiind legăturile dintre caracteristicile membrilor comunității și experiențele oferite de AFI Ploiești. 

Indiferent de dorințe, clienții găsesc tot ceea ce au nevoie la AFI Ploiești: cafenele cu extra timp liber, cu prăjituri delicioase și băuturi energizante pentru conversații animate; restaurante și food court cu opțiuni apetisante, atât pentru zilele de luni când ești la dietă, dar și pentru după-amiezile de duminică atunci când vrei să cedezi tentației unui burger sau unei prăjituri; sală de sport performantă, cu antrenori bine pregătiți pentru a înlătura vinovăția mesei copioase; hainele, pantofii și accesoriile nu sunt niciodată de ajuns, iar la AFI Ploiești ai numeroase magazine din care să alegi, atât pentru femei, cât și pentru bărbați sau copii.

Campania #oamenicanoi este puternic susţinută printr-un mix integrat de comunicare, pentru ca mesajul să ajungă la diversele tipologii de clienţi, cu obiceiuri de consum variate: mediul outdoor, indoor, presă locală, mediul online, dar și o componentă importantă de imagine în social media.

Centrul comercial este prezentat atât ca spațiul perfect pentru petrecerea timpului liber și pentru cumpărături, locul în care te simți tu însuți, fără bariere, dar și ca facilitatorul distracției, al stării de bine, pentru fiecare categorie de public.

"Ploieștenii sunt sursa noastră de inspirație și dorim să ne perceapă ca partenerul și liantul principal al #oamenilorcanoi, adică acele persoane cărora nu le este teamă să spună ce gândesc, să îndrăznească, să cumpere pantofii pe care și i-au dorit de mult timp, să petreacă o întreagă după-amiază cu o prietenă la cafea sau să aleagă burgerul în detrimentul salatei. Prin această campanie ne dorim să demonstrăm ploieștenilor că îi ascultăm, îi înțelegem și dezvoltăm proiecte în funcție de necesitățile lor", a declarat Iulia Borșan (Corporate Marketing Manager AFI EUROPE).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related