Florina Alexandru, Group Creative Director la Geometry Global, cu 18 ani de lucrat la campanii romanesti, cu multe premii la festivaluri internationale si, fata de alti colegi/silent partners, cu chef de mers in prezentare la client si contraargumentat subiectivismul regasit chiar si in feedbackul dat "pe viu" (ca doar e despre industria de comunicare aici).
Legat de evolutia art directionului, ea ne-a spus ca modul prin care se ajunge la concept s-a schimbat. Daca inainte masa de lucru a artului era doldora de creioane si markere, schite, mock-upuri si boarduri, acum, aglomeratia s-a mutat putin mai sus, adica in capul artului bombardat de internet cu informatii, executii, idei care s-au facut si alte trenduri venite de pe la festivaluri. Eh, si in aglomeratia asta, in care ideile nu mai au timp sa ia nastere decat in forma digitala, artul se trezeste (sau nu), intr-un echo chamber, sau, altfel spus, intr-o bula, in care are senzatia ca stie tot si se umple cu certitudini. Iar certitudinea in publicitate iti poate pune bete-n roate.