[Proba Pitch] Ruxandra Savulescu (Cohn&Jansen JWT): Pitch-urile mai importante anunta intentia unui client puternic de a-si gasi un partener cu care sa joace cu toate cartile pe fata si pe termen lung

[Proba Pitch] Ruxandra Savulescu (Cohn&Jansen JWT): Pitch-urile mai importante anunta intentia unui client puternic de a-si gasi un partener cu care sa joace cu toate cartile pe fata si pe termen lung

Clientilor le e frica de angajamente, nu vor sa se arda. S-au mai ars in trecut si amintirea e permanent proaspata. Se plimba prin comunicare, dar nu se implica nicaieri; nu vor sa se ofere pe tava, deodata si pentru totdeauna (sau pe termen nedefinit) unui singur pretendent. De ce-ai risca? Si aici intra pitch-ul de proiect ca mecanism de aparare a bugetelor. La modul practic, open relationship-urile astea nu functioneaza rau, spune Ruxandra Savulescu (Client Service Director, Cohn & Jansen JWT). Nici pentru clienti, nici macar pentru agentii. Copiii au cel mai mult de suferit. Adica brandurile. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related