[Un brand pentru Bucuresti] Ștefan Liuțe: E un oraș pentru oameni nerăbdători, care nu se tem de excese

[Un brand pentru Bucuresti] Ștefan Liuțe: E un oraș pentru oameni nerăbdători, care nu se tem de excese

Capitala României nu e stațiune, ci bazar, ring și scenă. Nu e un reper, ci o contradicție fermecătoare și cacofonică, spune Ștefan Liuțe, Strategy Director Storience, care a locuit 9 ani în București, iar din 2015 s-a mutat la Londra.

Sloganul lui pentru București ar fi o întrebare. Pentru că orașul oferă mai multe întrebări decât răspunsuri. Chiar și de la depărtare, lui Ștefan îi plac multe lucruri în București. Mai puțin unul: mult prea răspândita acceptare a urâtului și a mizeriei, materiale și umane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related