Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania

Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania

Visa Retailers Campaign, noua campanie de primavara coordonata si implementata de Publicis & Nurun Romania, pastreaza un mecanism simplu de desfasurare a promotiei si ofera garantat premii tuturor posesorilor de card Visa care efectueaza plati in perioada promotionala.

Noua campanie vine in continuarea promotiei din iarna, cu scopul de a creste rata platilor cu cardul in perioada cumparaturilor de Paste si zilei de 1 mai. Campania propune o comunicare mai apropiata de consumator, prin oferirea de premii in contextul unor situatii simple, obisnuite din viata acestuia, situatii care, de obicei, nu implica recompense.

 

"Multe branduri isi doresc si declara ca fac viata consumatorului mai usoara. De fapt, asta este povestea cea mai simpla si de efect pe care poti sa o spui: iti fac viata mai usoara. Insa putine reusesc, acolo, down to earth, la nevoia primara. Visa este un astfel de brand, iar campania nu face decat sa reitereze simplitatea si eficienta care vine la pachet cu ea. Ce am facut in promotia <<Putine lucruri sunt garantate in viata>>? Am comunicat cat mai aproape de consumator, folosindu-ne de toate elementele unei promotii care isi propune succesul: o mecanica simpla, premii relevante si beneficii reale".
Gabriel Macovei (Account Manager – Publicis Romania)

Cheia noii promotii si ideea de la care agentia a plecat in crearea campaniei este reprezentata tocmai de garantia castigarii unui premiu. Mecanismul promotiei este unul foarte simplu si ofera un beneficiu garantat. Campania se bucura de prezenta a 9 retaileri de top, parteneri ai promotiei: Kaulfand, MOL, C&A, Cinema City, Douglas, Help Net, KFC, Philips si Vola.ro. Retailerii participanti si ofertele fiecarui partener pot fi consultate pe site-ul visa.ro.

 

"Visa continua demersurile de incurajare a platilor electronice printr-o ampla initiativa care reuneste, pentru al doilea an consecutiv, noua comercianti de top din sectoarele preferate de romani. Principalele cinci categorii de comercianti unde se plateste cel mai des cu cardul sunt supermarket-urile, benzinariile, magazinele de imbracaminte, farmaciile si restaurantele, care insumeaza cumulat 72% din numarul total al platilor cu carduri Visa in Romania. Aceste cinci categorii de comercianti atrag aproape 60% din sumele cheltuite de pe carduri Visa."
Madalin Nitis (Senior Marketing Communications Manager, Visa)

Campania „Putine lucruri sunt garantate in viata” este prezenta in toate mediile de comunicare, inclusiv pe TV.

Echipele participante:

Echipa Publicis: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Laur Raboj – Copywriter, Florin Padurean – Art Director, Ana-Maria Olaru – Senior Strategic Planner, Corina Tudor – Group Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager, Anamaria Filip – Account Executive, Camelia Efrimov – AV Production Director, Liviu Efrimov – AV Production Manager.

Echipa Nurun: Calin Buzea – Managing Director, Veronica Oancea – Group Account Director, Oana Adela Popescu – Digital Account Executive, Ionut Raicu - Digital Designer.

Echipa Visa: Madalin Nitis – Marketing Communications Manager, Ioana Vieru – Senior Marketing Specialist & CSR Manager, Gabriel Chita – Senior Manager Product & Market Development.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related