[Un brand pentru Bucuresti] Laura Ristea: As merge pe forfota asta umana post-comunista. E cam gri si murdarel, dar macar e viu, traieste

[Un brand pentru Bucuresti] Laura Ristea: As merge pe forfota asta umana post-comunista. E cam gri si murdarel, dar macar e viu, traieste

Laura Ristea, Strategist Hye Studio, ar vine Bucurestiul intai locuitorilor, ca ei sa il vanda mai departe, celorlalti. Se gandeste la identitatea Bucurestiului inca din facultate, cand si-a facut lucrarea pe identitatea orasului.

Bucurestiul nu e nimic fara bucuresteni. Fara oameni, ramai cu un peisaj apocaliptic, muncitoresc: masini, cabluri si cladiri cu bulina.

Laura face o plimbare printre logo-urile oraselor din Europa, de la nordicii clari, la XXX-ul din Amsterdam, pana la Roma previzibila si romantica sau Praga, un fel de Londra continentala, si ajunge la aceasta concluzie: "Europa se termina la noi. Parca la Bucuresti, Sofia sau Atena n-ar fi nimic de vazut". Ne diferentiem printre toate aceste locuri ca o jungla urbana plina de tot felul de oameni in cautare de civilizatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related