La inceputul lunii august 2016, Interactions a lansat propriul proiect de New Business, #BrandsWeLove, cu scopul de a promova creativitatea agentiei, intr-un mod neingradit de un brief sau reguli.
Astfel, pe propria pagina de Facebook, Interactions a iniṭiat o serie de postari dedicate brand-urilor iubite de membrii echipei, indiferent ca acestea se afla sau nu in portofoliul agentiei.
"Intr-o prima faza am constatat ca avem o pagina de Facebook draguta care ii antrena mai degraba pe prietenii nostri decat pe clienti sau potentiali clienti. Dar fiecare dintre noi are cel putin un brand pentru care are o afinitate, asa ca de la constatari la actiune a mai fost un singur pas: postarea! Am transformat pagina de Facebook intr-un loc in care ne putem manifesta liber creativitatea. Asa a aparut #BrandsWeLove, un serial de postari dedicate pasiunii pentru publicitate, sub un hashtag atragator, unde ne putem arata aprecierea pentru brand-urile pe care le folosim de zi de zi si pentru care lucram sau ne-ar placea sa lucram", ne povesteste echipa de proiect: Andreea Stan (Account Director), Dan Cretu (Art Director) si Diana Duca (Copywriter).
Iata cateva exemple de postari:
Datorita contentului afisat, rezultatele nu au intarziat sa apara: in primul rand, Interactions a facut un salt de 10 pozitii in topul expresiilor referitoare la Agentiile Interactive (Ianuarie 2017).
Apoi, brand-urile pentru care am realizat postari ne-au raspuns:
Intreaga colecṭie #BrandsWeLove poate fi urmarita pe pagina de Facebook Interactions.
Dar, probabil cel mai relevant rezultat este ca in urma actiunii un brand nou s-a alaturat portofoliului de clienti ai agentiei, iar 4 alte brand-uri au lansat catre agentie o invitatie de participare la un pitch.
Din punct de vedere al paginii, dupa mai mult de jumatate de an, rezultatele sunt:
- Crestere cu 240% a numarului de “Likes on page”
- Engagement-ul pe pagina a crescut cu 115%