#BrandsWeLove by INTERACTIONS

#BrandsWeLove by INTERACTIONS

La inceputul lunii august 2016, Interactions a lansat propriul proiect de New Business, #BrandsWeLove, cu scopul de a promova creativitatea agentiei, intr-un mod neingradit de un brief sau reguli. 

Astfel, pe propria pagina de Facebook, Interactions a iniṭiat o serie de postari dedicate brand-urilor iubite de membrii echipei, indiferent ca acestea se afla sau nu in portofoliul agentiei.

"Intr-o prima faza am constatat ca avem o pagina de Facebook draguta care ii antrena mai degraba pe prietenii nostri decat pe clienti sau potentiali clienti. Dar fiecare dintre noi are cel putin un brand pentru care are o afinitate, asa ca de la constatari la actiune a mai fost un singur pas: postarea! Am transformat pagina de Facebook intr-un loc in care ne putem manifesta liber creativitatea. Asa a aparut #BrandsWeLove, un serial de postari dedicate pasiunii pentru publicitate, sub un hashtag atragator, unde ne putem arata aprecierea pentru brand-urile pe care le folosim de zi de zi si pentru care lucram sau ne-ar placea sa lucram", ne povesteste echipa de proiect: Andreea Stan (Account Director), Dan Cretu (Art Director) si Diana Duca (Copywriter).

 

Iata cateva exemple de postari:


 

 

 

 

 

 

 

 

Datorita contentului afisat, rezultatele nu au intarziat sa apara: in primul rand, Interactions a facut un salt de 10 pozitii in topul expresiilor referitoare la Agentiile Interactive (Ianuarie 2017).

 

Apoi, brand-urile pentru care am realizat postari ne-au raspuns:




 Intreaga colecṭie #BrandsWeLove poate fi urmarita pe pagina de Facebook Interactions.

Dar, probabil cel mai relevant rezultat este ca in urma actiunii un brand nou s-a alaturat portofoliului de clienti ai agentiei, iar 4 alte brand-uri au lansat catre agentie o invitatie de participare la un pitch.

Din punct de vedere al paginii, dupa mai mult de jumatate de an, rezultatele sunt:
- Crestere cu 240% a numarului de “Likes on page”
- Engagement-ul pe pagina a crescut cu 115%

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related