#BrandsWeLove by INTERACTIONS

#BrandsWeLove by INTERACTIONS

La inceputul lunii august 2016, Interactions a lansat propriul proiect de New Business, #BrandsWeLove, cu scopul de a promova creativitatea agentiei, intr-un mod neingradit de un brief sau reguli. 

Astfel, pe propria pagina de Facebook, Interactions a iniṭiat o serie de postari dedicate brand-urilor iubite de membrii echipei, indiferent ca acestea se afla sau nu in portofoliul agentiei.

"Intr-o prima faza am constatat ca avem o pagina de Facebook draguta care ii antrena mai degraba pe prietenii nostri decat pe clienti sau potentiali clienti. Dar fiecare dintre noi are cel putin un brand pentru care are o afinitate, asa ca de la constatari la actiune a mai fost un singur pas: postarea! Am transformat pagina de Facebook intr-un loc in care ne putem manifesta liber creativitatea. Asa a aparut #BrandsWeLove, un serial de postari dedicate pasiunii pentru publicitate, sub un hashtag atragator, unde ne putem arata aprecierea pentru brand-urile pe care le folosim de zi de zi si pentru care lucram sau ne-ar placea sa lucram", ne povesteste echipa de proiect: Andreea Stan (Account Director), Dan Cretu (Art Director) si Diana Duca (Copywriter).

 

Iata cateva exemple de postari:


 

 

 

 

 

 

 

 

Datorita contentului afisat, rezultatele nu au intarziat sa apara: in primul rand, Interactions a facut un salt de 10 pozitii in topul expresiilor referitoare la Agentiile Interactive (Ianuarie 2017).

 

Apoi, brand-urile pentru care am realizat postari ne-au raspuns:




 Intreaga colecṭie #BrandsWeLove poate fi urmarita pe pagina de Facebook Interactions.

Dar, probabil cel mai relevant rezultat este ca in urma actiunii un brand nou s-a alaturat portofoliului de clienti ai agentiei, iar 4 alte brand-uri au lansat catre agentie o invitatie de participare la un pitch.

Din punct de vedere al paginii, dupa mai mult de jumatate de an, rezultatele sunt:
- Crestere cu 240% a numarului de “Likes on page”
- Engagement-ul pe pagina a crescut cu 115%

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related