Membrii ADC Romania au desemnat CEVA de la KFC ca fiind cea mai creativa din luna martie. Ideea apartine McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
“CEVA a fost ALTCEVA. Mi s-a parut o idee foarte cool, true to stilul KFC cu care ne-a obisnuit in ultimii ani, cu o executie super fresh, un text bine scris, art direction impecabil. Imi place cand un brand imprumuta CEVA din limbajul de zi cu zi, dar intr-un mod smart, fara sa incerce prea mult sa se bage in sufletul tau” declara Simona Suman - Group Creative Director Jazz & Membru ADC Romania
Locul al doilea a revenit MullenLowe Romania cu UNELE LUCRURI CHIAR MERITA SCHIMBATE! pentru Praktiker. Campania care reinterpreteaza versurile melodiei Fotoliul din odaie al Mirabelei Dauer a fost creata de Robert Soparlache (Senior Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lica (Senior Copywriter) si Raul Gheba (Copywriter).
Locul trei merge la Jazz Communication pentru Timp din timpul tau. Campania AVON pentru Ziua Femeii a fost creata de Raluca Matei (Senior Art Director) si Alina Varlanuta (Copywriter).
Mentiunile lunii martie merg la Dexonline.ro - Simulare bacalaureat (Electric Castle 2017), Zizin - Ziua nesfarsita a lui Giraf (MullenLowe Romania, echipa formata din Valentin Ionescu, Art Director si Raul Gheba, Copywriter) si Hope & Homes for Children - Rostul Postului (Cohn & Jansen JWT, echipa formata din Octavian Budai, Art Director, Andrei Cohn, Art Director, Alexandra Popa, Copywriter si Adina Stanescu, Copywriter).
Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.
Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.