Ce au in comun un birou si o bucatarie? Destule, mai ales daca facem comparatia din avionul metaforic. Din ambele pot iesi proiecte misto - fie publicitare, fie gastronomice. Ambele scot si rateuri, de exemplu cand scapi in proiect prea mult piper si s-a dus toata fundatia sau cand combinatia de arome e prea safe ca sa mai faca impresie cuiva. Birourile din comunicare au Effie-urile si Cannes-urile, bucatariile au stelele Michelin. Unii au pitch-uri, ceilalti au cooking show-uri. Toti functioneaza puternic pe baza de oameni (am vazut ce poate face un robot dintr-un spot, nu ne dorim sa aflam cum ar aborda un dish neconventional).
Insa elementul fara de care niciuna dintre aceste doua lumi nu poate functiona esteeeee... prospetimea. Nu exista brief - nici de agentie, nici de bucatarie - lipsit de cerinta evergreen a freshness-ului.
Proaspat trebuie sa fie tot ce intra intr-un proiect, la fel si oamenii care manevreaza aceste resurse (dupa caz, aici vorbim de bucatari si ingrediente sau marketeri, publicitari si idei). Daca oamenii nu-s aerisiti, iar resursele nu-s proaspete, poti sa ajungi la spital, ori la criza de PR. Cazuri recente, aici si aici.
Si, cum cel mai bun remediu e preventia, v-am pregatit o competitie in care aerisim oameni de comunicare cu ingrediente proaspete din Piata Lidl, pe care trebuie sa le framante si sa le-nvarta pana le aduc la rang de capodopera.
Cu ocazia Cupei Marketerilor la Gatit by Lidl din 9-11 mai, ii asteptam in spatiul verde de la Gradina Eden pe toti marketerii si publicitarii (chiar asa, primim echipe mixte) dornici sa inlocuiasca brieful de birou cu cel de bucatarie intr-o binemeritata pauza productiva.
Totusi, ca sa nu speriem pe nimeni, incepem competitia cu proba principala Lidl, unde veniti direct ca sa straluciti. Inca nu primiti vreun brief, aveti numai o lista de ingrediente din care sa va alegeti unul. Gasiti reteta potrivita pentru a-l pune in valoare si, pan' la eveniment, e cale libera la exersat.
Dar stati! Inainte sa va apucati, nu uitati esentialul: va asteptam cu formularul de inscriere la [email protected] pana pe 28 aprilie. Ne auzim pe mail.
Despre Piata Lidl
Piata Lidl ofera, in fiecare zi, o gama variata legume si fructe proaspete, atent alese, la cele mai inalte standarde de calitate. Respectam promisiunea de a oferi „Prospetime zilnic” clientilor nostri, colaborand numai cu cei mai buni furnizori. Pentru a oferi romanilor legume si fructe autohtone, cu un gust autentic, sprijinim producatorii locali prin intermediul unui parteneriat strategic cu Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti (USAMV).
Despre Lidl
Lidl este prezent in 30 de tari din toata lumea si opereaza aproximativ 10.000 de magazine si peste 140 de centre logistice in 27 de tari din Europa. Lidl are aproximativ 215.000 de angajati. Dinamismul in implementarea de zi cu zi, taria care deriva din asta si corectitudinea in interactiunea cu celalalt caracterizeaza munca la Lidl, indiferent de granite. De aceea, Lidl a fost desemnat Top Employer la nivel european, precum si national, in Romania, Germania, Italia, Grecia, Polonia, Slovenia si Slovacia.