[Ce se-ntampla, Artule?] Victor Oprisan (MullenLowe): Art director-ul nu trebuie sa faca doar simularile, ci sa si vanda clientului ideea si viziunea

[Ce se-ntampla, Artule?] Victor Oprisan (MullenLowe): Art director-ul nu trebuie sa faca doar simularile, ci sa si vanda clientului ideea si viziunea

Primul contact al lui Victor Oprisan (Group Creative Director, MullenLowe) cu agentia Odyssey a fost intr-o zi cu soare in care colegii lui leneveau dupa o noapte de party. Reactia lui? "Da, tata, publicitate vreau sa fac" si a pornit cu art direction-ul inainte. Asta se intampla in 2007, cand Victor intrase in publicitate "chitit sa faca spoturi TV, asa cum a vazut el pe net si la festivaluri". Pana-n prezent a lucrat in 3 agentii si a trecut prin sute de briefuri.

Printre invataturile culese pana acum, cu optimism, se numara:
- modificarile de la client pot insemna, dincolo de dureri de cap, si "ca nicio zi nu seamana cu alta";
- nu trebuie sa lucrezi pentru un brand mare ca sa ai idei misto; 
- in limita timpului necheltuit pe alte faze ale proiectului, craftul inca exista;
- iar art director-ul nu face simularile pentru prezentare, e si cel care vinde clientului conceptele. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related