“Recomandări, tips&tricks, rețete și viață sănătoasă” sunt cele mai căutate cuvinte în blog-ul Elei Crăciun, care a generat în luna martie un număr record de trei milioane de afișări. Conform datelor blogger-ului, peste un milion și jumătate de unici au citit articolele postate de ea. Cele mai citite articole sunt cele care cuprind recomandări pentru un stil de viață sănătos și idei pentru casă. Cei mai fideli cititori sunt femeile, în special mame care caută soluții eficiente pentru problemele de zi cu zi.
Pe 22 martie, blog-ul a avut o creștere în audiență de 225.000 de vizitatori unici, unul dintre cele mai citite articole fiind „10 lucruri pe care le au în comun o mamă și un bun manager”.
Pagina de Facebook a Elei a avut, în luna martie, un reach total de 7,1 milioane de persoane. Post engagement-ul paginii în ultima lună a fost de 3,5 milioane. Cel mai citit articol în social media a fost, de fapt, o recomandare : “Cum să tratezi migrenele fără medicamente”. Articolul a avut un reach de 1,3 milioane de persoane și peste 8000 de share-uri. Popularitatea articolului s-a văzut și în traficul de pe blog. Un numar de 75.000 de vizitatori au citit articolul în care Ela a făcut recomandări pentru tratarea în mod natural a migrenelor.
"Femeile caută în permanență sfaturi pentru o viață sănătoasă fără să fie nevoite să aloce resurse importante de timp sau bani pentru a atinge acest scop. Postarea în care am asemănat activitatea unei mame cu cea a unui manager a avut un număr record de vizitatori pentru că multe femei se regăsesc în acest rol. Ca răspuns la nevoia de a ne perfecționa ca femei am lansat campania <Super mame cu super puteri> care va duce în offline mesajul pe care îl transmit și prin blog: Fiecare mamă este o super mamă", spune Ela Crăciun.
Blog-ul a fost lansat în urmă cu trei ani iar în ultimul an a generat un trafic care a poziționat-o pe Ela Crăciun în top 3 SATI, în domeniul site-uri de lifestyle.
Ela Crăciun colaborează din 2016 cu agenţia Creative Business Management pentru realizarea campaniilor speciale şi comunicare strategică.