Agenția de traininguri Creative, așa cum se prezintă cei de la Creative Business Management, vor lansa pe piață un nou curs dedicat pasionaților de copywriting. Împreună cu fondatorul Romanian Copywriter, Cătălin Ionașcu, agenția trece la următorul nivel de training, dedicat persoanelor care au trecut de etapele introductive ale domeniului și vor să își perfecționeze tehnicile de scris creativ.
Pe 22- 23 aprilie va fi lansată prima sesiune a workshop-ului intensiv de Online Content Writing și Copywriting ce are ca scop să transforme informația într-o experiență aplicată pentru fiecare participant.
Workshop-ul își propune să ajute un copywriter să îmbine talentul la scris cu strategia de care este nevoie pentru a genera și implementa campanii de content marketing în mod profesionist. Cele două zile de curs se vor axa pe dezvoltarea abilităților unui content writer de a face o strategie eficientă.
"Am lansat acest workshop la cerința cursanților care au absolvit cursul de Inițiere în copywriting și content writing. De la ei am aflat că nevoia de strategic planning este la fel de mare ca și aceea de a-ți perfecționa skill-urile de copywriter. Dupa doi ani în care am livrat cu succes 20 de sesiuni de training către aproximativ 200 de pasionați de copywriteri ne dorim să le oferim noi informații. Structura cursului este făcută pe feedback-ul primit, în timp, de la cursanți și se bazează în proporție de 70% pe exerciții", a declarat Cătălin Ionașcu (trainerul cursului).
Practic, ce înveți la Workshop-ul intensiv de Online Content Writing și Copywriting?
- Îți vei îmbunătăți propriul website din punct de vedere al conținutului,
- Vei afla principalele reguli de SEO pe care trebuie să le știe orice content writer,
- Vei afla care sunt toate elementele unui plan de content marketing,
- Vei realiza propriul plan editorial pentru blog, în scopul generării de lead-uri,
- Vei afla cum să realizezi un articol optimizat pentru motoarele de căutare,
- Vei dobândi abilitatea de a scrie texte persuasive,
- Vei afla cum să interpretezi / să redactezi un brief,
- Vei afla cum să scrii sloganul și mesajele unei campanii de marketing online,
- Îți vei îmbunătăți textele scrise pentru Facebook (postări pe pagină și reclame).
De peste 5 ani, Cătălin Ionașcu scrie conținut online pentru companii românești și internaționale. Până în prezent, a scris pentru peste 250 de companii dintr-o gamă variată de industrii și a susținut peste 500 de ore de training în copywriting, content writing și marketing online.
Înscrierea la curs se poate face la telefon 0743.183.353, pe email la cursuri[@]cbmanagement.ro sau accesând pagina cursului Workshop-ul intensiv de Online Content Writing și Copywriting.