In 1987 incepea sa se auda in casele romanilor unul dintre cele mai indragite slagare din toate timpurile – Te-astept sa vii. De atunci au trecut multi ani, dar multi dintre noi inca mai tresar cand aud vocea Mirabelei Dauer cantand despre fotoliul din odaie. Asta e, romanii sunt nostalgici! Nu doar cand vine vorba de muzica, ci si de obiectele din casa, de care se despart foarte greu si pe care prefera sa le repare prin improvizatii decat sa le schimbe. Totusi, daca unele slagare pot fi nemuritoare, produsele din casa resimt trecerea fiecarui an.
Pentru a-i convinge pe consumatori ca unele lucruri chiar merita schimbate, Praktiker si MullenLowe lanseaza o reinterpretare a slagarului Mirabelei Dauer, transformat intr-o balada a micilor improvizatii.
"Unele lucruri chiar merita schimbate, line-ul campaniei noastre, este cu adevarat un credo pentru Praktiker. De prea multe ori spunem merge si asa cand, de fapt, solutiile avantajoase sunt la indemana tuturor. Ne-am bucurat ca doamna Mirabela Dauer a impartasit viziunea noastra, pe care ne-a marturisit ca o aplica in viata de zi cu zi, si a decis sa se alature acestui demers care indeamna romanii sa se desparta de lucrurile care si-au trait viata", spune Mirela Ochiana (Marketing Manager, Praktiker).
Urmand conceptul creativ propus de MullenLowe, Mirabela Dauer este endorserul campaniei Praktiker de anul acesta, fiind si guest star intr-un spot TV care ruleaza pe principalele statii TV in perioada 22 martie – 31 aprilie.
"Am pornit de la gandul ca oamenii se ataseaza emotional de obiectele din jur si refuza sa le schimbe. Prefera, de multe ori, sa le repare cu improvizatii care doar fac problema mai mare. Am vrut sa gasim acel ceva care sa le dea imboldul necesar sa renunte la lucrurile vechi. Si nimic nu-ti da putere mai tare dupa o despartire decat o piesa precum super slagarul clasic al Mirabelei Dauer, Fotoliul din odaie. Asa ca am pastrat sentimentul melodiei si i-am schimbat versurile, astfel incat sa functioneze ca o piesa motivationala pentru cupluri, sa realizeze ca e ok sa treci peste lucrurile vechi", adauga Raul Gheba (Copywriter, MullenLowe).
Mixul de comunicare este completat de TV, OOH, radio, online si instore, iar activitatile de PR sunt coordonate de agentia Golin.
Echipele participante:
Echipa Praktiker implicata in campanie este formata din Mirela Ochiana (Marketing Manager) si Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).
Din partea MullenLowe: Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Robert Soparlache (Senior Art Director), Valentin Lica (Senior Copywriter), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprisan (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Bianca Iancu (Senior Account Executive), Doruta Cirstescu (Account Manager), Ionela Ionescu (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy CSD), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Balan (Client Service Director), Eugen Suman (Executive Creative Director).
Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de productie Film Factor si al regizorului Bobo Barbulescu.
Din echipa Golin fac parte Roxana Diba (Director, Consumer Division), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenusescu (Junior Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) si Bianca Stoica (Digital Associate).