Anul trecut, Geometry Global au avut o rata de castig de 50% in ce priveste pitch-urile; au participat la 12 si au castigat 6. In 2017, si-au propus s-o ridice la 65% si au inceput bine, deja au castigat 2 din 3, aflam de la Simona Costea (Client Service Director, Geometry Global). Traseul de pitch la Geometry, spune ea, incepe uneori inaintea briefing-ului, cu o intalnire de credentials - in care agentia si clientul testeaza apele si chimia pe care o au unul cu altul intr-o discutie libera despre cine sunt si ce au mai facut, destul de asemanator unui prim date. Si, daca totul merge bine, se ajunge repejor, dupa brief si debrief, la alocarea echipelor. Care variaza de la un nucleu minim al departamentelor CS, creatie, strategie si digital, la grupuri 8-12 experti in functie de proiect.
[Proba Pitch] Simona Costea (Geometry Global): De la inceputul anului 2017, am acceptat 3 pitch-uri, am refuzat 3 si am castigat 2
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: