Continuam sa patrundem in profunzimile pitch-urilor cu niste clasificari utile de la Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox). Pana poti discuta de pitch-uri importante si mai putin, ai de eliminat categoria "pierdere de vreme". Adica pitch-urile care doar mananca timp, care sunt in mare de 2 feluri: pitch-ul in care clientul n-are nicio intentie sa-si schimbe agentia, dar vrea s-o puna un pic pe jar si, respectiv, pitch-ul facut dupa dictarea politicii de achizitii.
Odata ajuns intr-un pitch pe bune, urmeaza alta rascruce. Ori ai un brief deschis (cu o problema de comunicare pe care trebuie s-o rezolvi), ori unul inchis (ai de livrat o aplicatie de strans date ca sa trimiti un newsletter cu o oferta de piese de motocositoare, dand in acelasi timp ca premii tigaile ramase in depozit), ori te confrunti cu brieful imposibil (trimis vineri la 16.00 cu deadline luni la 10.00, fix ca-n gifurile tragicomice despre viata de creativ).