Nu exista art de concept si art de executie, ci art care le face pe amandoua. Asa stie si Bob Toma (Group Creative Director, Publicis), din 2001 incoace, de cand a parasit sevaletele Universitatii de Arta (Grafica) pentru D'Arcy, cea mai buna agentie de pe vremea aia. Asta bineinteles, dupa un test pe care i l-au dat Liviu David si Vali Suciu: de gasit un concept creativ pentru un detergent dedicat produselor din lana, care sa poata fi declinat pe toate canalele disponibile atunci (deci nu asa multe, hehe).
Dar usor nu era nici atunci, avand in vedere ca industria de comunicare inca mai avea de pus caramizi la fundatie. Si mai ales ca metodele de lucru nu erau ca cele de acum - se desena mult, se tineau markere si lipici pe birou pentru storyboardurile care se faceau la ordinea zilei. Indiferent cat de lipita ar fi acum mana de mouse si ochii de AdsOfTheWorld si indiferent de ce invazie tehnologica ar napadi, artul tot cu imagini ar trebui sa lucreze.