[Proba Pitch] Adrian Alexandrescu (Interactions): Cand castigi, e cam 50-50. Uneori pitch-ul e doar ipotetic, uneori este campania reala, dar care totusi va suferi modificari

[Proba Pitch] Adrian Alexandrescu (Interactions): Cand castigi, e cam 50-50. Uneori pitch-ul e doar ipotetic, uneori este campania reala, dar care totusi va suferi modificari

Au fost si pe meleaguri romanesti cateva cazuri de pitchuri platite, dar Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions) nu a mai vazut de foarte mult timp unul si nu crede in revenirea lui. Asadar, pitch-ul va ramane in mare majoritate un concurs de creatie la care iti platesti indirect intrarea, cum a fost la originile lui. 

Dar, spune Adrian, asta n-ar fi o problema atat de mare atat timp cat pitch-ul e e organizat corect (deadline decent, numar de agentii la fel, transparenta, briefuri clare). Nu tocmai neobisnuite sunt, insa, pitch-urile cu cate 10 agentii invitate, fiecare avand de livrat cate 3 concepte de campanii in decurs de-o saptamana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related