[Proba Pitch] Ruxandra Burada (Heraldist & Wondermarks): Orice pitch este prioritar, pentru ca agentia directioneaza resurse umane si financiare in acest sens

[Proba Pitch] Ruxandra Burada (Heraldist & Wondermarks): Orice pitch este prioritar, pentru ca agentia directioneaza resurse umane si financiare in acest sens

La Heraldist & Wondermarks, in Cluj, pitch-urile sunt la fel de atent selectionate ca boabele din spoturile la cafea, motiv pentru care, atunci cand agentia intra in pitch, aloca maximul de resurse financiare si umane disponibile, spune Ruxandra Burada (Client Service Director si Managing Partner). 

Putini sunt, inca, acei clienti care realizeaza consumul de resurse presupus de pitch-uri, dar aici este responsabiliatea agentiilor. Nu e vorba doar de ce observa clientul, ci in primul rand de cata valoare investesti in pitch. Investeste si se va vedea, cu alte cuvinte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related