În perioada 13 februarie – 09 aprilie, Hochland România desfăşoară campania „Hochland te invită în lumea Disney/Pixar!” prin care oferă participanţilor posibilitatea de a câştiga 2 premii: unul garantat la achiziția unui produs participant (un magnet cu un personaj Disney) şi unul „norocos”. Mai concret, cei care vor să îşi încerce şansa de a câştiga una dintre cele 4.000 de figurine din pluș Nemo sau Dory pot înscrie pe hochland.ro/disney codurile unice de pe produsele participante și află pe loc dacă au câștigat.
"Asocierea cu Disney nu este întâmplătoare. Este un proiect complex la care se muncește de mai multă vreme. Ne-am dorit să avem o interacțiune valoroasă cu consumatorii noștri și cred că am reușit.", a declarat Aura Gică (Jr. Brand Manager Hochland).
INTERACTIONS a asigurat implementarea campaniei dezvoltând creația și programarea pentru platforma web alocată concursului. De asemenea, agenţia gestionează integrarea campaniei în social media şi asigură mentenanţa continuă a promoţiei.
"Obiectivul nostru a fost să transformăm componenta online a promoției într-o experiență cât mai plăcută pentru toți participanții, așa că am ales să îmbogățim site-ul cu elemente interactive în ton cu ideea campaniei. În afară de funcționalitatea acestei platforme, ne-am propus să atragem consumatorii și prin jocuri interactive – utilizatorii pot să își transforme vocea în cea a unui personaj ghiduș (șoricel, balenă, robot) sau se pot distra cu un joc de memorie dezvoltat de Hochland în parteneriat cu Clopotel.ro." a declarat Andreea Stan (Account Director, INTERACTIONS).
Rezultatele intermediare ale campaniei sunt spectaculoase:
- rata de conversie dintre vizitele unice pe site şi înscrieri – peste 50% în 5 săptămâni de la startul campaniei,
- average time on site – peste 5 minute,
- cele 7 postări Facebook de până acum au generat un engagement de peste 28.000 de reacții,
- 2358 de premii acordate până acum.