[Proba Pitch] Ana Baraitareanu (Screen Native): Diferenta de perceptie vine din faptul ca agentiile sunt expuse undeva la 10 pitch-uri pe an, iar un client mediu/mic face un pitch la 1-2 ani

[Proba Pitch] Ana Baraitareanu (Screen Native): Diferenta de perceptie vine din faptul ca agentiile sunt expuse undeva la 10 pitch-uri pe an, iar un client mediu/mic face un pitch la 1-2 ani

Cand esti start up in comunicare (sa zicem, ca Screen Native, agentia de digital lansata de Mugur Patrascu in urma cu un an), e cam musai sa participi la pitch-urile in care esti invitat. In primul rand, pentru ca invitatiile vin mai rar in teorie (clientii te cheama in pitch-uri daca au auzit de tine. Si ce mod mai bun sa te faci auzit decat prin castigarea unor pitch-uri?).

Dar, in acelasi timp, spune Ana Baraitareanu (Client Service Director), Screen Native are cateva principii de lucru privind pitch-urile: cere intotdeauna lista agentiilor participante la un pitch - trebuie vazut cui a mai dat clientul swipe right ca sa stii cum sa-l iei - si nu intra in joc daca sunt mai mult de 5.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related