Sub sloganul Share your box, Wu Xing, primul restaurant chinezesc cu livrare la domiciliu din București, lansează o nouă campanie.
Sorina e tipa sociabilă care râde mult și-și dedică timpul prietenilor. Când nu share-uiește experiențe și bună dispoziție în viața reală, share-uiește în online, pe WhatsApp sau Facebook. Alex e un artist cu capul în nori și părul răvășit. Vine la serviciu pe long board, ascultă rock în căști și merge la festivaluri urbane. Roxana e pasionată de fashion, glume și animale. Diminețile și serile le împărtășește cu Băiatu’, cățelul ei despre care povestește cu multă dragoste. Alexandra e iubitoare de povești. Citește cărți, bloguri despre ”cum să scrii o carte”, poezii de orice fel. Citește acasă, în metrou, la serviciu, în timp ce mănâncă. I-ar plăcea să scrie o carte pentru copii.
Ei lucrează în același birou și la prânz mănâncă împreună aproape în fiecare zi. Smite a aflat că uneori ei împart, pe lângă glume, idei sau păreri, și mâncarea. Așa că a creat o campanie care li se adresează.
Agenția de publicitate specializată în comunicarea HoReCa a gândit și construit strategia de comunicare în jurul personajului de brand deja cunoscut. Conceptul a plecat de la Cutia Wu Xing. Este simbolul unui stil de viață urban, în care momentul mesei a devenit dinamic, modern, lipsit de protocol. Mix-urile chinezești la cutie abia așteaptă să fie share-uite cu familia, colegii, prietenii. Când comanzi de la Wu Xing, nu mănânci numai din cutia ta. E un switch continuu de gusturi, impresii, exclamații și întrebări. Multe dintre comenzile Wu Xing sunt făcute nu pentru a satisface foamea, ci pofta de a socializa, de a experimenta ”altceva” împreună cu cei apropiați.
"Trăim în era lui SHARE. Oamenii SHARE-uiesc, și în online și în offline, fotografii, vacanțe, zâmbete, curse cu autoturismul, cărți, muzică, filme, oferte promoționale, informații despre cum să-ți educi copiii, sandviciuri, clătite și cafea. Share-ul e un stil de viață, un mod de a te conecta la urban. Poziționarea Wu Xing – SHARE YOUR BOX este inspirată și inspiră la acest stil actual de viață. Sub această poziționare se demarează toată strategia de comunicare 2017. Ofertele promoționale, produsele noi, sosurile nou introduse în rețete, serviciile noi, aplicația de mobil", spune Elisa Olteanu (director de creație Smite).
Concomitent acestui stil de viață urban și foarte cool, trăiește de mii de ani tradiția asiatică a servitului mesei împreună. Chinezii mănâncă de dragul bucatelor și al servirii mesei în comun. La asiatici, toate felurile de mâncare sunt așezate în mijlocul mesei rotunde pe o tavă rotativă ce poartă numele de Lazy Mary sau Lazy Susan. Toți cei prezenți la masă se servesc din tot și din toate. SHARE-ul e tradiție, cultură.
SHARE YOUR BOX, noua poziționare a brand-ului Wu Xing, este inspirată din aceste două realități. Wu Xing este un brand echilibrat, creativ și înrădăcinat în tradițiile chinezești. Pofta brand-ului de a împărtăși experiențe cu întregul oraș e inepuizabilă. Cu noua aplicație Wu Xing, lansată în luna martie a acestui antoată lumea poate să SHARE YOUR BOX mult mai simplu. Descărcați aplicația (pe IOS sau Android), comandați cu 15% discount și share-uiți cât vreți și cu cine vreți delicioasele mixuri chinezești la cutie.
"Echipa Smite ajută brand-ul Wu Xing cu strategii de comunicare funcționale, cu idei deopotrivă creative și eficiente. Wu Xing își propune să devină parte a stilului de viață bucureștean, iar poziționarea și campaniile de comunicare propuse de agenție se mulează perfect pe obiectivul nostru", spune Diana Soare (Marketing Manager Wu Xing).
Smite este o agenție 100% românească ce oferă soluții funcționale de branding și comunicare. Anul acesta, Smite împlinește 10 ani.